fragile

14.4.16

Bicykel je sen! Ale keďže už o tom básnim každému pred očami od augusta, tak sa tu už nejdem rozplývať. Ja len toľko, že ak by ste raz zavítali do Popradu a budete vidieť dievča na fialovom bicykli pravdepodobne aj s levanduľami v košíčku, som to ja!

skirt - Reserved | jacket - Primark | shoes - Primark

Prirovnávať pred niekým dosahovanie svojho cieľa k štvrtkovému rozvrhu je divné.
Hovoriť, že v tej pesničke hrá na nástroje dážď je divnejšie (ale budete ju mať v aprílovom playliste).
A hneď na to vysvetľovať "hmotnú" a "nehmotnú" inšpiráciu (Dominika, dúfam, že si to pochopila) je asi najdivnejšie.
No a považovať učiteľku za bratranca je už úplne... 4. stupeň stupňovania prídavných mien? Najnajdivnejšie.
Ale verte mi, raz napíšem knihu alebo natočím sériu krátkych filmov, kde to budem všetko vysvetľovať (spolu s priamkou a elipsou chápania, vzorcom na vypočítanie využiteľnosti talocviční a bazéna a koeficientom radosti).

Posledné dni sú super. Síce v škole to je akékoľvek, vonku je nádherne. A vôbec moja obľúbená kombinácia dňa - ráno je trochu po daždi chladno, doobeda a poobede svieti slnko, na oblohe sú poriadne tmavé mraky a od nejakej piatej je až do noci búrka. Minulé leto som zažila asi len dve búrky (z toho jedna na londýnskom letisku trvajúca asi päť minút a to sme boli v obrovskej budove, tak to ani nebolo počuť a tak...), takže sa z tejto skoro-každodennej nádielky veľmi teším.

Zvyšok zhrniem už len stručne, o všetkom, čo som sa naučila:
- s jedlom bicyklom rastie chuť do života
- keď už sme pri tom, košíček a roztomilý zvonček sú nutnosťou, už sa na tom pracuje
- ísť fotiť cez pol mesta a vziať si foťák s minimom baterky, to je také moje
- ...a potom zistíť, že jedna z troch použiteľných fotiek obsahuje aj pútko od fotoaparátu (#slávafotografovi)
- keď si namiesto barbín.hračiek.whatever vymieňaš s kamarátkami recepty, si už zrejme starý/á
- mám toľko zmysluplnejších tém na srdci, ale aj tak tú píšem takéto blbosti


Dominica

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Kolo miluj, myslím si že je zbytečné jezdit autem, špinit ovzduší když na kole se dá v pěkném počasí dojet kamkoliv po městě a navíc udělá člověk něco pro své zdraví.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky :-) Ja som sa naposledy bicyklovala asi keď som mala 12 :-D Ja nie som ten typ, radšej nasadnem do auta s maminou, keď môžem :-D Ale páči sa mi, že sú ľudia, ktorí ešte stále využívajú bicykel nie len na športovanie, ale aj na napr. na cestu do školy či obchodu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Furt si mi ešte vlastne nevysvetlila ten súvis s cieľom a štvrtkovým rozvrhom/hovorila si niečo cez obed vtedy, ale nedopovedala si :D inak super fotky, pred mojím (dúfam, že už raz určite) budúcim domom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Domi, to je tak skvělý článek! :) K tobě to kolo jednoduše sedí a nevím, proč jsi si ho nepořídila už dávno - doufám, že nám jednou ukážeš i fotku s levandulema v košíčku :), protože pak to budeš už komplet celá ty :))
    P.S. Myslím, že hmotnou a nehmotnou část motivace/inspirace jsem pochopila a myšlenka se mi tak zalíbila, že odteď už asi všechno budu dělit na tyhle dvě složky a hádám, že občas to bude fakt zábava si to správě rozřídit :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, to kolo ti úplně sluší! :) No vidíš, jaká jste sehraná dvojka! :) Já úplně miluju jízdy na kole v tomto počasí, jen jediné, co mě vždy děsně štve jsou lidi okolo, protože se mi chce vždy tak zpívat a nemůžu kvůli lidem :D. A košík ten si určitě pořiď, ten je nutnost, já už bez něj nedám ani ránu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bicyklovanie som si minulý rok neskutočne obľúbila a teraz sa toho neviem zbaviť! Je to skvelý relax, aktivita a spôsob objavovania v jednom!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento príspevok je o ničom a zároveň o niečom. To niečo sa týka toho, že je to o Tebe. Tebe to možno príde, že je to o ničom, ale v skutočnosti si tu dala zo seba najviac, ako si vedela. Takéto príspevky mám najradšej, pretože sa tak veľa dozviem o autorovi blogu. Takže pokojne takéto príspevky píš!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělý článek a krásné fotky, je vidět, že jsi opravdu šťastná, tak doufám, že ještě dlouho budeš!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Domii, úúžasný článok!! Aj ja chcem vedieť takto zamotane písať, dosť ma to pobavilo:D

    Ja čakám už iba na to, kedy mi ocko nafúka gumy a počasie sa umúdri, no a potom už budem chodiť každý deň do školy na bicykli a na to sa teda veľmi teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.