Instagram Inspiration | part 2

18.4.16

Už mám skoro ďalšie dva články, na ktoré sa celkom teším, no tie musím dnes ešte len dorábať, tak teraz niečo z tých pripravených. 
Ráno som si spomenula na jednodňový výlet v Grazi a vôbec na cesty autom do Chorvátska či Talianska. Síce na to každý skôr nadáva a pri tej ôsmej hodine v aute už ani mne nie je pohodlne, no mám to rada a už mi to celkom chýba. 

O ľuďoch, o ktorých tu píšem, som chcela niečo zistiť a napísať. Je to ťažšie, keďže nepoznám ani priezviská niektorých z nich. Pár vecí, ktoré som napísala, sú síce maličkosti, no mne sa aj takéto "údaje" o človeku páčia. 
JANUARYMORNINGS je profil 16-ročnej Hannah z Utahu. Fotografovať začala približne pred dvoma rokmi. Vždy sa snaží nájsť miesto s nádhernou scenériou. Fotenie je pre ňu namáhavé, keďže aj svoje portréty fotí väčšinou sama. Ako sama povedala, Instagram má rada a spoznala cezeň už mnoho skvelých ľudí. 
Pre mňa sú jej fotky niečím iným a zaujímavým. Na ukážku som vám síce nevybrala tie najoriginálnejšie, no aspoň máte dôvod pozrieť sa na jej profil. 

DA.VI.DE rád cestuje a objavuje všetko možné. Veľa sa o ňom nedá zistiť, len asi toľko, že je to (pravdepodobne) Talian a má rád zimu. To dokazujú aj jeho fotky. Páči sa mi na nej, že všetko je tiché, biele, zasnežené...

SGUZZO1975 alebo aj Simone, podľa všetkého Talianka, no nemôžem si byť istá. Mne sa ale páčia všetky fotky a tak, ako som to písala v minulom článku, pripomínajú mi Taliansko. Okrem toho, celkom často fotí bicykle a to mi teda vyhovuje. 


Dominica

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Pěkné fotky. Tyto profily nepoznám, tak je jdu omrknout. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nepoznám ich profily, ale určite sa na ne pozriem, dobrých inšpirácii nikdy nie je dosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prvých pár hodín mám rada také dlhé cesty autom i ja - počúvať pesničky, sledovať "utekajúcu" krajinu a premýšľať o všetkom možnom ma baví :D Ale po istom čase mám chuť vyskočiť z auta a ísť aj pešo :D :D
    V prvom rade - ďakujem za tipy!
    Hannah ma hneď zaujala, páčia sa mi fotky, kde má pomaľovanú tvár - je to veľmi originálne a zaujímavé :)
    Druhý account... akoby z iného sveta :D Všetko je také pokojné, jednoduché, tajomné :D
    Tretí ma tiež veľmi inšpiruje, je veľmi... vzdušný (dáva to zmysel? :D)
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééé, díky za tipy! Já jsem na instagramu závislá a přesně tyto druhy účtů mám ráda, takže díky za inspiraci, aspoň mám zase koho sledovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc se mi líbí nápad, najít k tvým tipům nějaké informace navíc! :) ..ikdyž to není někdy zas až tak jednoduché.. každopádně tipy jsou (opět) skvělé :)


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Joj, to sú krásne fotky! Hlavne tie posledné sa mi veľmi páčia, takže Simone idem určite sledovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neznám tedy ani jednu, ale určitě mrknu! :) Děkuji za inspiraci :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Joooj, tak dlho som tu nebola a prídem, a tu zrazu nový vzhľad a článok o instagrame, neviem ako som toto mohla zmeškať. Milujem instakg, to už asi vieš a tieto vyzerajú tak dokonalo, že ich idem hneď vyinstagramovať.:D A tiež dobehnúť všetky tvoje články!

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.