SPIŠSKÁ SOBOTA

20.4.16

Toto je život a takýto život je fajn. Moja typická fráza, ak sa deje niečo dobré, alebo ak to tak len jednoducho pociťujem. Máme málo úloh, alebo sú skôr len také jednoduché, vonku je pekne (čo je vlastne vždy okrem toho, keď príliš silno fúka), v škole máme dobré obedy... Poslednú požiadavku nežiadam vždy, no tiež poteší.   
Okrem toho mám čas robiť aj niečo navyše, čo je od septembra akákoľvek kniha, DIY, fotenie, len tak sa prejsť niekam na bicykli, vrátiť sa späť v čase (o tom potom) a cez víkend sa mi snáď podarí vziať do ruky aj gitaru, pretože už je hriech, že som na nej nehrala asi od februára. 

Minulý piatok som sa po škole vybrala do najkrajšej a mne najbližšej - hoci paradoxne skoro najviac vzdialenej časti Popradu - Spišskej Soboty
Vždy, keď tam vojdem, je to ako útočisko. Má to totiž presne takú atmosféru, ako keď ste na cestách, v nejako inom meste, sneží, prší, alebo je naopak nevydržateľne horúco a vy vojdete do nejakého kostola. Najprv vás ovalia ťažké dvere ovalí chlad, ticho a potom tá krása. Radi by ste tam strávili viac času a od sveta, ktorý sa deje vonku, ste na míle vzdialený. Snáď chápete...

Btw. Fotky bicykla môžete prehliadnuť, ja len ho jednoducho neviem nenastajlovať s nejakej peknej tehlovanej stene... Alebo len k peknej stene... Alebo jednoducho k akejkoľvek stene... A neodfotiť.










Dominica

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Matejovce alebo Stráže sú ešte viac vzdialené
    Hello, my name ist Anonymný používateľ

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, to jsou krásné fotky i místo :)) Není nic báječnějšího, než když je život takhle super, všechno je báječné a skvěle to vychází - takhle mě to vždycky baví úplně nejvíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky aj celé to mesto je úžasné! Dúfam, že raz budem mať príležitosť ísť tam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky :) Musím sa tam raz pozrieť, veľa krásnych miest je na Slovensku ,ktoré som ešte nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Místo na mě z fotek působí strašně uklidňujícím dojmem, nejradši bych si sedla na jednu z laviček a s knížkou v ruce tam strávila celý den :)

    Zve Tě na mojí giveaway!

    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pridávam si Spišskú Sobotu na zoznam miest, ktoré chcem navštíviť, lebo až sa hanbím, že som na takomto krásnom mieste ešte nebola ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neskutočné fotky máš! Neopísateľná energia z nich vyžaruje! :)
    Vždy sa rada vraciam na tvoj blog, je vážne unikátny! ♥

    |SYDNEYSLEEK|

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.