Random

25.4.16

Väčšinou nepíšem články len tak od veci. Ale ak áno, tak všetky. Popravde fakt neviem, čo som chcela napísať, no pri už pri prvej vete tohto článku som si uvedomila vážnosť situácie a to, že viac-menej všetky moje články sú trochu z cesty.
Asi pred rokom tomuto blogu vládli random články, odvtedy som na ne trochu zanevrela. Teraz mi to ale pripadá celkom fajn, tak som vybrala niektoré fotky, ktoré boli spravené cez víkend.

Vôbec všetky víkendy mi teraz pripomínajú prázniny a vždy sa na ten ďalší veľmi teším. A práve preto si už aj tak trochu určujem, čo budem robiť v lete. Určite ďalšia stanovačka, možno Dohoda (lebo to je hriech, že bývam tak blízko a ešte som tam nebola), výlet do Prahy (level: uvažovanie, ale skôr áno ako nie), opekačka na novom biokúpalisku a.tak.podobne.

Okrem toho, konečne sa mi podarilo zahrať si na gitare, zahrať si biliard a vyhrať dvakrát po sebe a celkovo veci, ktoré som nerobila už dávno a trochu mi chýbali.

Mám inak pocit, že som tu už veľmi dlho nebola a neviem, o čom tu tak na blogoch je reč, hoci dnes som sa čo to dozvedela. 

Povedzte mi niečo o sebe.
Alebo aj: Čo by ste určili za antonymum nič - všetko alebo niečo?

To len tak. Mala som akurát v ruke foťák, tak prečo nie. 
Ako som hovorila, keď som bola malá: nemesta tam je. 
Vysokoumelecká Fotka Ludevítovho fejsu a stromu, tzv. romantické 2 v 1
Kto si neodfotil kvitnúci strom, akoby ani nežil.
Generál Lef Mattysimo I., hovorovo Mattys, alebo aj pes, ktorý chodí stále presne po chodníčku a radšej si dá nanuk ako mäso. 
 Levoča bez Klietky hanby je ako Levoča bez Poľovníka. 
Pri tejto bráne raz nafotím outfit, alebo neviem-čo, ale mne sa to ako pozadie veľmi páči. 

Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Psa který si dá nanuk místo masa vidím poprvé, to mě rozesmálo. Fajn článek!
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prosim ta z toho si nic nerob, moje príspevky su tiez kolko koľkokrát odveci, (teraz tam vládne len prijmačková melanchólia). Na Pohodu by som sa tiez uz chcela dostať - ak bude cas a lístok. A Praha ? tu plánujem uz asi od 14 :D:D:D a to mi je temer 20. no nic hadam sa tento rok prišťastí aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Momentálně se blogu moc nevěnuji kvůli škole takže se být tebou nezaobírám zbytečnostmi a neřešila to. Být spontánní a psát na co máš náladu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ani ja teraz nemám moc námetov na články, lebo v škole je toho toľko, že nemám čas byť ešte kreatívna :-D Ale tento príspevok sa mi páči, a ten pes je super :-D Náhodou aj ten náš si dal v nedeľu mamine koláče radšej namiesto kostí z kuraťa :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oh honey, nie si sama, ktorá má pocit, že všetky jej články sú z cesty :D Mám pocit, že všetky blogy, na ktoré narazím, sú dokonalo premyslené a majú články naplánované mesiace dopredu a boom, potom som tu ja a môj veľký mess :D
    Dúfam, že ti všetky tvoje plány vyjdu ❤
    Ja rada spím. Hlavne teraz, keď mám okolo seba veľa učenia a už len tri týždne sedenia v školských laviciach.
    A podľa mňa je antonymom nič niečo. No teraz to asi nedostanem z hlavy, takže vďaka :D
    Kvitnúce čerešne sú mojim momentálnym zdrojom šťastia a pokoja, takže aj tvoja fotka ma veľmi rozveselila ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.