diy | bts

17.10.16

Predsa sa mi podarilo pripraviť nielen tento, ale ešte jeden ďalší článok, tak kým budem preč, máte tu aspoň toto. A ten ďalší článok bude príbeh, to už len tak...

NÁLEPKY
Ešte v posledných mesiacoch minulého školského roka som si zvykla brať do školy desiatový box, do ktorého si môžem dať čokoľvek, čo by som do normálneho vrecúška dať nemohla. Ako napríklad tie šaláty z predminulého článku.
Sám osebe vyzerá celkom dobre, respektíve stále je to len ten desiatový box, takže nejaký extra dizajn sa očakávať nedá. No môžeme si ho sami vylepšiť pomocou vlastnoručne vyrobených nálepok. A potrebujeme na to v podstate len to, čo zrejme každý doma má.

Najprv si vytlačíme citát alebo hocičo, čo tam chceme mať. Nalepíme na to lepiacu pásku a obstriháme (najlepšie je, ak máte takú tú najhrubšiu pásku, aby ste tam nemali veľa tých tenkých pásikov, no ak nie, nevadí). Ponoríme na nejaké dve tri minúty do vody. Potom vyberieme a zlúpeme papier z pásky. Ostávajú tam také biele škvrny, dá sa aj to odstrániť, no dajte pozor na to, aby ste nazotreli už aj písmená.
Pásku necháme poriadne vysušiť, aby znovu začala lepiť, a potom ju už len prilepíme na box.

A kto taký desiatový box nepoužíva alebo sa mu nechvú robiť nálepky, nakreslite si na desiatové vrecúška niečo pekné, alebo si tam len napíšte Dobrú chuť! a aj to vás neskôr v škole či práci poteší.

ZOŠITY
Na zošity je to len taký tip, nie ani DIY návod, keďže si to už každý vie prispôsobiť sebe. Vždy sa nájde v každom predmete niečo, čo by ste mali mať stále so sebou (ako napríklad periodická tabuľka prvkov na chémiu), no zo zošita to vypadáva. Tak som si na to spravila takéto vrecká (poznámka: nie všetky sú takto prečačkané a prevzorované). Okrem toho mám na každom niekoľko kancelárskych sponiek, aby som si mohla nejaké ďalšie papiere pripnúť presne k tej téme, pri ktorej by mali byť - a zatiaľ sa mi tento systém páči a je celkom praktický.

SKRINKA
Keď som mala (ešte asi šesť rokov dozadu) vlastnú skrinku, odkladala som si tam len topánky a bundu. Odvtedy sa pojem skrinka o niečo zmenil a teraz je to sklad pre učebnice, tri páry prezúvok, staré pokrčené projekty, skateboardy a rôzne iné príslušenstvá a podobné veci. Tento rok som sa s týmto piestorom chcela trochu pohrať a zorganizovať ho tak, aby ste sa nemuseli báť, že sa na vás zvalí lavína zimných búnd, len čo ju otvoríte. Samotný jej priestor vám ukazovať nebudem, lebo napriek mojej snahe tam je bordel (a to nie kvôli mne). Odfotila som vám len vnútornú stranu dverí, ktorá je teraz fakt prakticky zariadená.

Každé ráno, keď si z nej vyberám učebnice, sa môžem pozrieť na rozvrh, aby som nezabudla na žiadnu učebnicu. Poprípade či nemáme písať nejakú písomku alebo robiť niečo iné, čo by malo byť zase zapísané nižšie.
Btw. Cicaakodoma tam je ešte po pôvodných maliteľkách a veľmi sa nám páčila, tak sme ju tam nechali.

DOMS

You Might Also Like

2 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.