Books to read

4.9.14

V poslednom čase sa mi neuveriteľne zapáčilo fantasy, odkedy som začala čítať Eragona. Zrazu mám už plnú hlavu kníh, ktoré si chcem prečítať. Tak som sa rozhodla napísať si zoznam, do ktorého budem ďalšie knihy pridávať a po prečítaní si každú odškrtnem. Môžete mi písať Vaše skúsenosti s jednotlivými knihami a nejaké rady, ktoré knihy si mám prečítať. 


Eragon
--------------
Eldest
Brisingr
Inheritance

Kroniky Narnie: Čarodejníkov synovec
Kroniky Narnie: Lev, šatník a čarodejnica
Kroniky Narnie: Kôň a jeho chlapec
Kroniky Narnie: Princ Kaspian
Kroniky Narnie: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik
Kroniky Narnie: Strieborná stolička
Kroniky Narnie: Posledný boj


Harry Potter a Polovičný princ
Harry Potter a dary smrti

Divergencia
Rezistencia
Experiment

Hry o život
Skúška ohňom
Drozdajka 

Súmrak 
Nov 
Zatmenie
Úsvit

Ritmatik

Mechanický anjel
Mechanický princ
Mechanická princezná

Tak teda to je asi všetko a môžte mi ešte písať, ktoré knihy sa Vám páčili a mohli by sa páčiť aj mne. 
Síce keď na to tak pozerám, mám čo čítať zrejme aj celý rok, ak nie viac, lebo ja fakt pomaly čítam.:D 


You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.