White shirt & backpack

2.9.14


Príjemný začiatok školy prajem!

Dnes je taký náš veľký deň, kedy znova zasadneme do lavíc...blá blá blá. Takýchto príhovorov sme už počuli veľa od kadekoho a predpokladám, že ešte to bude aj v správach hneď v niekoľkých reportážach. No ale keď už máme prvý školský deň, tak to nemôžeme nechať len tak. Na tento rok sa aj celkom teším. Som už v kvarte, takže budeme pripravovať cechovačku pre primanov (pre toho, kto nevie, je to niečo ako pasovanie prvákov), koncom prvého polroka sa už budeme pomaly rozhodovať, ako budeme pokračovať ďalej na strednú a v júni nás čaká výlet do Londýna (ak budeme dobrí!, o čom pochybujem, no v "najhoršom prípade" aj tak pôjdeme do Berlína). 
Takže, CHALLENGE ACCEPTED a na konci roka nech to bude Like a Boss. 

Tento outfit je len taký pozliepaný. Bol fotený v piatok v Levoči, kam som si síce vzala dosť oblečenia, no k jednému outfitu mi chýbali topánky, druhý som mala v pláne nafotiť pri zamračenom počasí, tretí sa mi zdal príliš nudný a tak to pokračovalo. No nakoniec z toho vznikol taký TO GO outfit, pohodlný a vhodný na bežné nosenie. 


Takže, všetkým žiakom a študentom úprimnú sústrasť a nejako to už zvládneme! 









Batoh-z Chorvátska, košeľa-Orsay, Rifle-F&F, Tenisky-Deichmann


You Might Also Like

2 komentárov

  1. mňa tie príhovory na začiatku roka nikdy nebavili:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit a tú tašku a blúzku ti závidím :))
    http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.