Goodbye September!

29.9.14

Napadlo mi, že by som mohla robiť články ako zhrnutie mesiaca, do ktorých by som písala, čo som robila, čo zaujímavé som videla alebo čo sa mi stalo a tak. September ako prvý školský mesiac bol dosť zaujímavý, no ak niekedy nič také, čo by stálo za to sa s vami podeliť, nezažijem, myslím si, že takýto článok by bol úplne zbytočný.

A, aby som nezabudla, pripravujem aj New In príspevok, tak sa máte na čo tešiť. 


Druhého septembra sme dobrovoľne-nasilu znova začali chodiť do školy. Dobré na tom je aspoň to, že už chodím do kvarty, teda do posledného ročníka. Aj keď potom ďalších desať rokov (m)učenia sa! 

Obľúbila som si pesničku Love in your Soul od Celeste Buckingham a chystám sa aj na film Láska na Vlásku. Niežeby ma veľmi lákali takéto rozprávky, no už len kvôli Celeste a tej pesničke. (A aj preto, že ešte stále mám kultúrny poukaz do kina a chcem ho konečne využiť.)


Asi po dvoch rokoch   som šla do kina na Maze Runner. Kto ešte nebol, tak určite mu to odporúčam, je to jeden z najlepších filmov, aké som kedy videla a už sa teším na pokračovanie. (A to som si myslela, že sa to končí happyendom, no zdá sa, že ich ešte budú trápiť.)
Je tu niekto, kto to videl alebo nevidel, ale chystá sa?

Boli sme s rodičmi (konečne) nakupovať v Auparku a Optime v Košiaciach, no všetko uvidíte v New In príspevku. 


Dala som si vyvolať fotky, no poriadne som sa na nich prerátala. Počítala som, že budú stáť okolo 7 eur, nakoniec to bol skoro dvojnásobok. No nevadí, stálo mi to za to, aj keď si už na to budem dávať pozor. 


Minulý týždeň bol asi najlepším (normálnym) školským týždňom. V škole som bola dokopy sedem vyučovacích hodín. V pondelok som po tretej hodine išla domov. Mala som strašne nízky tlak a skoro nič som nepila, takže sa ani nečudujem, že mi bolo tak zle. 
V utorok a stredu som bola doma (aj keď som nemohla pozerať TV, hrať sa na tablete, čítať a ani sa veľmi venovať blogu, nemala som sa na nič sústrediť). 
Vo štvrtok nám odpadla prvá aj šiesta hodina a v piatok sme boli v Košiciach na Noci výskumníkov v Optime. Z 4-hodinového rozchodu na prezeranie pokusov sme si spravili taký menší čuming (shopping bez peňazí). Aj keď som si kúpila úžasné náušnice, budú v New In príspevku. 
Namiesto toho, aby sme sa pretláčali davom a snažili sa počuť čo najviac o rôznych pokusoch, sme si sadli do pizzérie. Síce dosť dlho trvalo, kým nám ju doniesli, no my sme sa aj tak zabavili. :D 
Bol tam niekto?

Tak teda prajem pekný OKtóber! :D 

Mrs. Dominica










You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.