Moja zbierka bižutérie

24.9.14

Od pondelka som doma a kvôli nízkemu tlaku by som sa nemala sústrediť na nič také, ako je televízia, notebook, tablet či kniha. No už mi je lepšie, tak som si povedala, že aspoň keď mám teraz tak veľa času, niečo nafotím. No a vzniklo z toho fotenie všetkých mojich náušníc, náhdrelníkov atď. Napíšem Vám síce, odkiaľ čo pochádza, no na ceny si už zrejme nespomeniem, možno len na tie, ktoré som kupovala prednedávnom.

Camaieu, 5 eur

Orsay, 4 eurá


Orsay

Orsay

Baťa

Orsay

Orsay

Kenvelo
Orsay

Camaieu

Camaieu (oboje)

Pinky Club
1,90
1,90

New Yorker
4,00

H&M
3,00

Camaieu

Reserved, 10,00

H&M
9.99

Pinky Club
okolo 13 eur

Horný rad: 2. pár-Camaieu
3. pár-Kenvelo
3. rad- 1. pár-Pinky Club
Ostatné-darček (asi Gate)

New Yorker

Teraz budú nasledovať už iba Swarovskeho kryštály a tie buli buď darček, alebo ich mám už päť-šesť rokov a fakt netuším, kde boli kupované ani koľko stáli.





Mrs. Dominica
<3

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Krásna zbierka, úžasný je ten zaujímavý tyrkysový náhrdelník :))
    http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.