(Neidentifikovateľný) TAG

23.9.14

Bola som nominovaná na TAG bloggerkuou Miss. Witted , tak sa teda do toho pustím.:D 

1. Peníze nebo štěstí?
Nechcem pôsobiť lakomo, no asi peniaze. Vďaka nim si môžem kúpiť všetko čo chcem, a budem šťastná. A môžem robiť šťastnými aj mojich priateľov a rodinu. No bolo by to skutočné šťastie?

2. Umět létat nebo číst myšlenky?
Tak to je ťažké. Ale na lietanie by som nemala čas, takže asi to čítanie myšlienok:D 

3. Umřít zimou či upálením?
No tak to je teda otázka! :D Ale asi zamrznitím, lebo vraj je už potom človeku príjemne teplo, až horúco, keď zamŕza. 


4. Fotbal nebo hokej?
Asi futbal. Ale niežeby ma to nejako extra bavilo, skôr je to také po bratovi, on je futbalista. A ja tak trochu zo srandy podporujem Real Madrid.   

5. Být bohatý ale umřít brzy, nebo být chudý a umřít hodně starý?
Ak by som bola bohatá, aj počas toho krátkeho života by som si užila. Takže bohatá a umrieť skôr. 

6. Nemít nohy nebo ruce?
Nohy. S rukami viem robiť viac vecí ako s nohami. 

7. Čaj nebo limonáda?
Limonáda. A poriadne vychladená. Ale v zime čaj. 

8. Knihy nebo filmy?
Ako kedy. Sú filmy, ktoré sa ani trochu nepodobajú na knihy a sú aj také, bez ktorých by som nevedela žiť. 


9. Orlando Bloom nebo Brad Pitt?
 "Nesledujem" ani jedného z nich, takže ani jeden. 

10. Žít ve světě s pokémony nebo se superhrdiny?
Superhrdinovia:D 

Viem, že keďže je to TAG, mala by som niekoho nominovať, no všetky blogy, ktoré poznám, sú už nominované. Tak teda nominujem každého, kto to číta:D 

You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.