4 photos - 4 seasons

8.11.16

Splnila som si sen, ktorý som sa snažila realizovať už ako dvanásťročná. Vždy som chcela urobiť štyri fotky toho istého miesta vo všetkých ročných obdobiach. Teraz som si vybrala rovno tri časti Popradu, ktoré mám celkom rada.
Zázračná alej, ktorej neviem prečo som dala také meno, je kúsok lesa uprostred mesta, presne taký neupravený, akoby sa nachádzal niekde uprostred prírody. Až na ten chodník, samozrejme. Rada sa tadiaľto skracujem cestu a počas každého ročného odbobia má celkom inú atmosféru.
Tatranská galéria je celkovo mojou najobľúbenejšou galériou. Pretože tie obrovitánske galérie v Londýne, Paríži či Drážďanoch sú síce nádherné, no na ich návštevu by ste potrebovali aspoň tri dni. Táto naša je taká útulná, no predsa moderná. Nesídli v nejakej veľkej bielej historickej budove a práve aj tento jej vzhľad sa mi na nej veľmi páči. Inak fakt ako nefotogenické miesto - buď sú nakrivo stromy, alebo galéria, veď to vidíte podľa fotiek...
Ďalšia z vecí, ktoré mi spríjemňujú prechádzku po Poprade, je nábrežie. Niekedy som tadiaľto nechodila skoro vôbec, no teraz sa po ňom prechádzam celkom často. A som ochotná si kvôli nemu spraviť aj zachádzku.

DOMS

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Tak to je krása! Vybrala si krásne miesta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera, hlavne posledná koláž z nábrežia sa mi veľmi páči :) Zaujímavý nápad!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je super, také jsem to vždycky chtěla zkusit, pamatuju si, jak jsem si u babičky fotila třešeň a říkala si, že ji vyfotim ve všech 4 období, ale nějak na to nedošlo. Jinak ta poslední se mi líbí nejvíc :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluju tenhle typ fotek. Líbí se mi co všechno se dá ve čtyřech obdobích zachytit. Krásné fotky i místa :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je krásne, páči sa mi tento nápad!:) Ja by som zasa chcela urobiť 2 rovnaké fotky mňa s niekym, ako sme vyzerali pred 10 rokmi a teraz, ale boli v tom istom prostredí a podobne oblečení.

    Lily of the valley

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.