november moodboard

30.11.16

- November má vždy svoju typickú novembrovú atmosféru. Keď som sa nad tým zamyslela, vpodstate každý mesiac má svoju určitú atmosféru, ktorá sa rok čo rok tak trochu opakuje, aj keď sa stále deje niečo iné. Ale tú novembrovú (a decembrovú) mám asi najradšej. Počas novembra spoznám asi najviac nových ľudí, aj keď to celkom neviem tak oddôvodniť, že kde presne... Okrem toho sú isté veci, ktoré sa dejú len v novembri a inokedy nie. A tento november mal zase takú tú typickú novembrovú atmosféru.
- Na začiatku mesiaca sme boli na Godzone. Bola to úžasne zorganizovaná akcia so skvelým programom. Myslím si, že každý by si odtiaľ niečo odniesol.
- Ďalším skvelým dňom bol aj Deň otvorených dverí na našej škole. Minulý rok som sprevádzala ľudí po celej škole, tentoraz som sedela v jednej triede, kam sa ľudia chodili pýtať ohľadom rôznych vecí, u mňa to boli konkrétne výmenné pobyty. K nám celkovo neprišlo až tak veľa ľudí, ale aj tak mala väčšina z nich záujem práve o tie výmenné pobyty. A keď sa už nič nepýtali, tak som im porozprávala nejaké vtipné zážitky.
- Dva dni na to robili tretiaci pre prvákov cechovačku, ktorá tento rok niesla tému mafia. Na začiatok mali krátky úvodný film, ktorý sa mimoriadne vydaril. Asi najlepšie úlohy dostali noví nemeckí učitelia, ako napríklad zarecitovať báseň Mor ho!
- Mali sme v škole Retro deň. Ja som síce tak narýchlo nič také poriadne retro nenašla, no spolužiaci vykúpili všetky sekáče a prišli oblečení za kapelu Modus či Elvisa Presleyho. Cez prestávku sa robili aj spoločné fotky, no ja na nej nie som, lebo som fakt na sebe nemala nič, čo by sa k tomu hodilo.
- Znova som (po ďalších troch rokoch) celkom zmenila cestu do školy. A som s ňou zatiaľ spokojná. Na tú istú školu chodím už šiesty rok a ešte ďalšie tri ma čakajú, takže porebujem z času na čas zmeniť celú trasu cesty, aby som to nemala také jednotvárne.
- Konečne som mala čas vrátiť sa k veciam ako čítanie, beh, maľovanie a učenie sa španielčiny, takže som rada. Viem, že sa mi to asi znova rozhodí, keďže budeme v priebehu decembra skúšať školské divadlo a na to si budem musieť nájsť viac času. Ale zatiaľ aspoň niečo.

DOMS

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Tak to si sa mala super :) A je fajn, že si vieš nájsť čas na obľúbené činnosti :) Normálne ti závidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super november ten retro deň musel byť super 💕

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný november si si užila. Ja by som taktiež ocenila ten retro deň, ktorý musel byť absolútne super a najmä nezabudnuteľný :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.