moodboard: these days

10.11.16

Mám pocit, že som tu už dlhú dobu nebola tu už dlhšie nebol nejaký príspevok, z ktorého by ste sa aspoň trochu dozvedeli, ako sa mi darí (ak by vás to aj zaujímalo). Tak len vám vypíšem, ako to ide v posledných dňoch.týždňoch.mesiacoch.
- Niekedy pred rokom sa mi noc čo noc snívalo so školou a konkrétnou učiteľkou, čo teda veľmi príjemné nebolo. Teraz sa mi sníva s fajn ľuďmi, ktorých znova stretnem až v júni. Takže nie že by to nebolo príjemné, ale rada by som sa toho zbavila. A už som aj zapezpečila potrebné opatrenia: ich fotku som dala preč zo skrinky v škole, kde som sa na ich vtipné grimasy (pretože tá fotka nie je normálna, presne tak ako oni) pozerala každý deň. A uvidím, čo sa mi dnes v noci bude snívať.
- Nie som si istá, či chodím do správnej školy. Alebo či z nej náhodou nestihli urobiť matematické gymnázium a ani som si to nevšimla. Tento týždeň máme za päť dní dokopy 7 hodín matematiky (z toho 3 nemecké a 4 slovenské). A viac sme začali rozumieť tej nemeckej, takže už fakt neviem, čo sa to s nami deje.
- Všetky dobré koncerty sa konajú v Prahe alebo aj nie. A všetky tieto koncerty som začala riešiť príliš neskoro, veď ako inak. Už som vám písala, že novembrový koncert Ludovica Einaudiho bol vypredaný, potom bol vypredaný už aj koncert Twenty One Pilots. A aj to Labutie jazero bude asi až v januári, ak sa rozhýbeme teraz.
- Mám pocit, že som strašne stará. Že mám už len rok a dva mesiace do osemnástky. Určite ste teraz od smiechu vyprskli kávu či čaj na celý počítač, hlavne tí starší, ktorých je tu väčšina. Ale myslím to vážne, ani sa nenazdám a budem mať na krku dvadsiatku. A ja fakt nechcem mať dvadsať. #nopenopenope
- Začala som mať rada volejbal aj v škole. Akože nikdy mi neprekážalo hrať volejbal niekde vonku ku večeru, keď už nebolo tak teplo. Ale v škole mi vždy prekážalo, že to akoby nemohla byť zábava. Ale teraz už je. A teda neviem prečo, len tak z ničoho nič, ale fakt mi to už neprekáža a normálne sa na volejbal teším.
- Vždy som bola viac elegantný typ, čo sa týka oblečenia. Teraz by som (zase neviem prečo), nosila všade len tenisky a mikiny. Problémom je, že žiadne nemám, lebo vždy som akosi túto časť oblečenia v obchodoch vynechávala, ak nešlo o šport.
- Je fajn, keď sa môžete porozprávať o vašej obľúbenej skupine s niekým, kto ich tiež počúva. Teraz si nie som istá, či som to už písala, no s tým súvisí aj to, že je to konečne kapela, ktorá ma vystihuje. Nedá sa totiž určiť presný žáner, ktorý vytvárajú (teda, je to schizoidný pop, ale aj ten pozostáva z mnohých iných žánrov). A práve o to ide - nikdy som nepočúvala len jeden štýl hudby, ale viacero. Takže aj keď teraz počúvam len Twenty One Pilots, tak vpodstate stále počúvam viacero žánrov naraz.

Zatiaľ toľko odo mňa. Napíšte mi, ako sa máte vy!

DOMS

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ja by som zomrela z toľkej matiky, našťastie jedine čo sa s ňou tročku spája je hnusná ekonómia. A stará? Ja mám 20 čo mám hovoriť :DD Ale ja si tak naozaj pripadám, bohužiaľ, sa tak nesprávam, skorej ako pubertiačka s tými hroznými výkyvami nálad :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My máme asi len štyri matematiky a mať v podstate skoro ešte raz toľko asi by som to nedala. Celkovo si myslím, že každý predmet je jednoduchší v inom jazyku ako v slovenčine. S tými koncertmi to mám rovnako. Dosť neskoro som sa spamätala a teraz to tak trochu ľutujem.

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. My máme asi len štyri matematiky a mať v podstate skoro ešte raz toľko asi by som to nedala. Celkovo si myslím, že každý predmet je jednoduchší v inom jazyku ako v slovenčine. S tými koncertmi to mám rovnako. Dosť neskoro som sa spamätala a teraz to tak trochu ľutujem.

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.