autumn/winter wishlist

22.11.16

Nerada nakupujem (aj keď si všetci myslia niečo iné, ale veď nech!) a potom sa to tak aj odzrkadlí na mojej skrini, že tam mám málo veci - a aj tie sa kupovali pred asi dvoma rokmi. Toto je teda zopár vecí, ktoré by som buď potrebovala, alebo viac-menej len chcela. 
1 | little black dress
Tie by sa mi celkom zišli. Mala by som presne takú predstavu, aká je na obrázku - aby sa dali nosiť aj do školy, ale aby som si ich mohla vziať aj na trochu slávnostnejšie príležitosti.

2 | vianočný sveter
Po takom túžim už dlho, jeho problémom však je, že sa môže nosiť maximálne tak jeden mesiac v roku. Sama by som sa cítila cítila divne, ak by som ho vytiahla teraz v novembri, aj keď by som minimálne splynula s vianočnými reklamami a výzdobou v nákupných centrách.

3 | bunda na zimu
Tá na obrázku teda na zimu nie je. Nosiť ju s viacerými vrstvami a hrubými šálmi okolo krku by sa mi páčilo, no na mrazy v týchto končinách nie je robená. Ale bola by pre mňa pohodlnejšia, ako kabát dlhý po kolená, ktorý sa mi teraz veľmi nosiť nechce, aj keď nemám veľmi na výber.

4 | sivý sveter
Sivá je moja farba. Veľmi sa mi páčia tie sivé zimné oversized svetre a jeden by som chcela mať aj doma. Len v obchodoch ich je toľko, že by som sa nevedela rozhodnúť iba pre jeden.

5 | mikina
Nič takéto, čo je viac športové ako eleganté, doma veľmi nemám. Niekedy asi pred polrokom som veľmi rada začala nosiť tenisky, ako skôr také bežecké, aj bežne do školy či niekam na výlet. Teraz ale nemám k teniskám čo dokombinovať, takže nejaká mikina by sa mi veľmi zišla.

6 | "little denim dress"
Po takýchto šatách sa obzerám už asi viac ako rok. Mnohým asi pripomínajú detstvo a ľudia si skôr myslia, že by v tom vyzerali ako deti. Ja si ich však viem predstaviť s nejakým svetríkom (možno aj tým sivým), prúžkovaným tričkom či čiernym rolákom a hneď by to vyzeralo zaujímavejšie.

7 | šál
Ak by ste mi aj každý mesiac kúpili šál, nikdy nebudete vedľa. Veľmi rada nosím šály a mám pocit, že ich mám strašne málo.

8 | čierno-biela károvaná košeľa
Takéto košele sa mi tiež páčia už dlhšie. Dajú sa obliecť na mnoho spôsobov a do rôznych farebných kombinácií,  keďže biela a čierna sa hodia prakticky ku všetkému.

9 | ripped jeans
Minule som sa rozhodla, že si ich už musím vytvoriť, keďže v obchode stoja viac ako normálne rifle.

10 | kryt na mobil
Zatiaľ mám len obal, ktorý je pre mňa fakt praktickou vecou, keďže si doň môžem napchať všetky možné papieriky, lístky na vlak či na obed a podobne, ale vždy sa mi veľmi páčili kadejaké farebné kryty na mobily.

DOMS

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Ako tak pozerám, za posledných pár týždňov/mesiacov sa mi podarilo pozháňať napríklad károvanú košeľu či ripped jeans, iné veci už istú dobu sedia v mojom šatníku - ako napríklad little black dress, ktoré síce mám s krátkym rukávom, ale sú jednoduché, veľmi ľahko sa kombinujú a hodia sa na všetky príležitosti. No Christmass sweater je na mojom wishliste už roky, no jeho veľká nevýhoda je tá, že sa dá nosiť len jeden mesiac v roku a zväčša je ich cena pomerne vysoká, teda sa do nich dvakrát neoplatí investovať :D
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi by som chcela taký svetrík so zimným vzorom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný wishlist! Snad se ti podaří vše nakoupit :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechno to jsou super kousky, které by jsi určitě využila :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naozaj si vybrala väčšinu vecí, ktoré by sa zišli aj mne! Takéto svetre s vianočným/zimným motívom úplne zbožňujem a už v decembri by som najradšej vytiahla svoj vločkový sveter :D A sivú mikinu si musím túto zimu kúpiť aj ja, akosi ju vo svojej skrini postrádam čoraz viac.
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jéééj ten vianočný sveter je bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jak někdo může nerad nakupovat aaaaaaa nechapu :D Já se zamilovala do te dzinove sukne s laclem, neco takoveho taky shanim :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE.CZ

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.