breakfast inspo

17.11.16

Od času, keď som na raňajky pila len cappuccino sa veľa zmenilo a teraz som vyslovene raňajkový človek. Som rada, keď mám na ne trochu viac času, aby som si mohla urobiť nielen niečo náročnejšie či vymýšľanejšie, ale aby som si to mohla aj vychutnať (a vrámci možností si neopakovať biológiu či chémiu, aj keď povedzme si narovinu: nejaký zošit ma ráno na stole čaká vždy, no len málokedy mu nedám ignor). 

Toto je zopár z mojích celkom obľúbených raňajok (lebo veď nefotím si každé raňajky), recepty na niektoré z nich som aj pridávala do tejto rubriky, tak ich tam môžete pohľadať. 

Čo radi jedávate na raňajky?

DOMS

You Might Also Like

11 komentárov

  1. To vypadá super, miluju, když jsou to takhle krásné barevné snídaně. To se to pak hned lépe snídá, akorát já na to nemám čas, tak snad až odeju z intru, tak se to změní:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, práve som dojedla, ale som už aj hladná :D Kiežby som tak ráno mala času viac, aby som si mohla takéto dobroty robiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ony ty snídaně všechny vypadjí tak krásně ale já prostě ráno do sebe nejsem schopná cokoliv dostat a hlavně ani kolikrát nemám na jídlo čas:/ i když vím že by to tak být nemělo a že snídat je zdravé... ach jo!

    Ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY, která končí už v neděli 20. listopadu! :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam všetko vyzerá veľmi chutne ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. raňajky sú úplne super, škoda, že ich stíham len cez víkend :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zamilovala jsem se! Prosím jednu takovouhle snídani zítra ráno! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja osobne raňajkujem iba cez víkendy alebo cez voľné dni lebo to inak väčšinou nestíham :( ale vždy sa an tie raňajky neuveriteľne teším haha :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všechno vypadá krásně! Škoda jen že já nemám pořádně čas si vzít ani suchý rohlík natož se vyřádit na nějaké suoer snídani :/

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja rozhodne nie som raňajkový človek :D Teraz síce už toto jedlo nevynechávam, keďže dvakrát do týždňa načínam až o jedenástej a raz na desiatu, takže mi doma ostáva kopec času na to, aby som sa najedla, no i tak si k raňajkám neviem nájsť cestu :D Takže vďaka za tipy, niektoré vyzerajú úžasne :D
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ej, ale som nejako vyhladla!:D Urobila si mi obrovské chuťky, najmä na tie donuty♥ Moje raňajky vyzerajú každý deň rovnako, a to v podobe ryžovej malinovej kaše, ktorá je naozaj výborná a jedine cez víkendy sa mi zmenia raňajky, keď mám viac času na experimentovanie:)

    Lily of the valley

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.