One day, I want to honestly say, I did it

11.2.16

Síce ešte nie je 14-teho, no dnes sme v škole mali ďalší Valentine´s day. Ak ste sa chceli zapojiť, podmienkou bolo, aby ste mali na sebe niečo ružové, červené alebo so srdiečkami. Tak som zo skrine vybrala tú jedinú červenú vec, čo mám, a ešte mala na golieriku aj srdiečka, takže sa mi podarilo zabiť dve muchy podmienky jednou ranou jedným svetríkom.
Keďže k sukni sa mi nehodia nízke topánky, vzala som si trochu vyššie. Samozrejme, nebolo by to ono, keby deň predtým nepršalo, v noci to neprimrzlo a nenasnešilo. Tak som sa ráno vybrala do sveta plného vetroviek, šuštákov a poriadnych topánok, ale veď ja, ako Popradčanka navyknutá na počasie, som si išla v sukni a topánkach na opätku. Nie sú síce až také vysoké ani tenké, level šmyku asi 1200 (a ja sa len čudujem, že som sa v nich, paradoxne, nešmykla. Asi ich povýšim na "turistické".)

V škole to bolo celkom v pohode. Mali sme voľby, že koho by sme zvolili do parlamentu. Som na to zvedavá, lebo niektorí si z toho urobili srandu, takže to vyjde asi ako najhorší prieskum... Za valentínske oblečenie sme dostali lízatko (kto má známych v žiackej rade, tak aj viac. Viete ako...). A, dôležité dodať, že zajtra je máme štrajk. Nenazbieralo sa síce 50% školy, viac-menej kvôli písomkám, takže školu nezavrú. Zopár nás ale bude chvíľu chýbať, lebo pôjdeme potom do ulíc. Celkom sa teším, keďže naša škola neštrajkovala, pričom učitelia by s tým aj celkom súhlasili.



Samotný dnešný článok bude kratší ako úvod. Je to len zoznam mojich pár snov, celkom, podľa mňa, zrealizovateľných. S touto tématikou mám ešte aké-také plány, ale zatiaľ len toľko. Dajte vedieť, aké sny máte vy, aj tie najmenšie a najdivnejšie...

- vyjsť na kopec Krížová alebo na Mariánsku horu, sadnúť si do trávy a hrať na gitare.
- natočiť nejaký cover
- chodiť po prázdnej štvorprúdovke. len tak.
- skočiť s padákom
- vyjsť na strechu nášho paneláku
- korčuľovať sa na prázdnom štadióne
- vydať sa na road trip v karavane
- skočiť oblečená do bazéna
- jazdiť do školy na bicykli
- napísať knihu
- pestovať si v izbe levandule
- ísť v kabriolete
- naučiť sa jazdiť na skateboarde
- kúpiť si kávu a croissant, vyjsť na mestskú vyhliadku (Budapešť, Rím, Londýn), sadnúť si na múr a pozorovať mesto
- bývať aspoň na niekoľko mesiacov v Anglicku, Rakúsku a Taliansku
- stáť na javisku prázdneho levočského divadla a robiť čokoľvek, čo mi napadne
- zviezť sa na rogale
- zúčastniť sa ako organizátor na flashmob-e
- upliesť si veniec z púpav a mať ho na hlave celý deň
- mať pneumatiku zavesenú na strome a hojdať sa na nej
- zmoknúť v poriadnom daždi (akokebysanestalostokrát)
- stretnúť ostatné blogerky naživo
- ráno sa rozhodnúť, že poobede cestujeme na dovolenku (stať sa stalo, no ja som to vtedy nespískala)
- vyjsť na vežu Baziliky sv. Jakuba v Levoči a užívať si ten výhľad
- objednať si do školy pizzu
- otvoriť si kaviareň/pekáreň
- chodiť po meste aspoň s 20 balónmi a potom ich vypustiť do vzduchu
- púšťať si šarkana
- voziť sa po meste v šatách na mentolovom retrobicykli s levanduľami v košíčku
- keď budem sama doma, objednať si len tak pizzu
- poslať list na neznámu adresu a čakať na odpoveď
- jazdiť autom rýchlosťou cez 200km/h
- byť v kokpite lietadla počas vzlietania

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Odkedy si napísala komentár na môj blog, tak som sa tešila na tento článok ❤
    A hoci keby som mala ja sama takto spísať moje sny, tak by mi s veľkou pravdepodobnosťou polovica nenapadla, ale keď sa tak dívam na tvoj krásny zoznam, tak to všetko chcem aj ja ❤ A verím, že sa ti to všetko splní ❤❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsou krásné sny! Některé trochu crazy, ale úplně mi k tobě sedí :) ..a nejradši bych některé sny plnila spolu s tebou, protože by to byly zážitky, na které bych vzpomínala do konce života, úpně se vidím, jak jako stará babička vyprávím svým vnoučátkům, jak jsem v šatech jezdila na mentolovém retrokole.. ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja by som ťa tiež chcela stretnúť naživo :) tak ti držím palce, aby si si ma našla :) Ale nie, aj ostatné nech sa ti splní :)

    ChristineGirly

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fú, to sú odvážne sny, ale ak chceš tak to dokážeš a ja ti držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je super clanek! Take si pisu jake mam plany, nejakym zvlastnim zpusobem me pak vic motivuje pracovat na tom si je splnit :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám úžasné sny. Najviac ma zaujal ten list na neznámu adresu. Možno to skúsim. :D
    http://www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wau,to sú samé úžasné veci :) držím palce nech si ich splníš :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.