Paris Wishlist

25.2.16

Za svoju predlhú (pre mňa) mučivú odmlku sa ospravedlňujem. Ale veď nech prvý hodí kameňom hejtom ten, koho blog ešte ani raz nezapadal virtuálnym prachom.

Ak by ste sa pýtali, čo som robila cez prázdniny, odpoveďou by boli najskôr tri známe písmená. N.I.Č. Začalo sa to celkom aktívne, pokračovalo trošku dosť zostrihnutými vlasmi (ale tentoraz som to tak chcela a skôr kaderníčka zvraštila obočie), no končilo asi takto: začala som robiť wishlist s vecami, ktoré si chcem zabezpečiť do výletu v Paríži. Menila som ho asi na miliónkrát. Mám rozpísaný príbeh, s ktorým sa ale neviem pohnúť ďalej, takže to asi nebude tak skoro. Opäť máme v počítači Minecraft, takže bye bye nemčina. A medzitým, až doteraz, som sa snažila spraviť tento wishlist. Keďže nám dnes odpadli dve hodiny, tak som si s bojovnými slovami "dnes sa mi to podarí!" sadala pred počítač. Robila som to síce na viackrát a nie som až tak spokojná, ale výsledok mohol byť aj horší.



1. BACKPACK
Na takéto veci nikdy nezanevriem. Je síce fajn mať všetko na chrbte a ruky voľné, ale zároveň nie je až také praktické vždy ho brať zozadu, stojac na jednej nohe ho otvárať a hľadať to, čo potrebujete. Každopáne, nejaký nový by sa mi určite hodil na cestu do školy, lebo aj keď mám svoju bodkovanú tašku, rada by som začala chodiť do školy na bicykli, tak potrebujem niečo praktickejšie.

2. CONVERSE
Nejde len o určitú značku topánok, ale o to, že sú pohodlné. Aj keď treba chodiť celý deň, je to omnoho pohodlnejšie, ako mať na nohách ťažké turistické topánky. 

3. INSTAX
Pobavilo ma, že táto požiadavka bola v mojom wishliste aj presne pred rokom. Nejako ešte stále uvažujem a stále sú pre mňa dôležitejšie veci, ako takýto foťáčik, hoci by som ho fakt chcela. 

4. LIPSTICKS
Mám rada výrazné rúže, no fakt ich nenosím často. Poprípade skôr na jeseň. Podľa mňa by to ale nebolo odveci zostaviť si nejaký jednoduchý turisticko-neturistický outfit a oživiť ho výrazným rúžom. Len taký fialový mi ešte treba nájsť, jeden už mám, ale nie je až taký silný. 

5. SKIRT
Možno má tento štýl sukní nejaký názov, ale to teraz nie je podstatné. Celkom sa mi ale začali páčiť. V Reservede na mňa čaká takáto hnedá, tak dúfam, že ešte chvíľku počká a ja si ju onedlho spokojne ponesiem domov.

6. TURTLENECK
Už dlhšie túžim po nejakom roláku, najviac asi klasický čierny a taký svetríkový sivý. Niekedy som nemala rada roláky, lebo ma škrtili na krku, no teraz by som aspoň tieto dva rada (ak by boli aj pre môj krk prijateľné) videla v mojom šatníku.

Čo také by ste si radi kúpili? 
Máte už niečo (takto skoro) naplánované na prázdniny? 
Dominica

You Might Also Like

10 komentárov

  1. oochhh áno! :) všetky tieto veci sú krásne! :) Ten ruksak je perfektný takisto by som taký chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. P.S: Ak má čas, bola by som veľmi rada keby si skočila na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a tvoj komentár, návšteva či odber by ju veľmi potešil :) Vopred ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je skvělý wishlist, úplně jsem se v něm našla :D Zrovna tenhle týden jsem si koupila můj vysněný batoh, který jsem měla na blogu ve wishlistu už v září a konečně je můj :) Mojí vysněnou sukni, kterou jsem měla na wishlistu koncem ledna, jsem si koupila minulý týden a rolák se objevil v new in článku nedávno :) Vždycky mám strašnou radost, když si pořídím něco, co už delší dobu chci :) Takže pro conversky si jdu příští měsíc :D Každopádně ti moc přeju, aby jsi si z tvého wishlistu toho pořídila co nejvíc :)) ..a užij si Paříž ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne veci :-) mne sa veľmi páčia také vaky a hlavne ten žltý!! A uži si Paríž a nakúp si krásne vecičky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V prvom rade - chcem prázdniny naspäť! Od pondelka som sa len učila alebo robila veci do školy a mám pocit, že som si absolútne neoddýchla, čo teraz iba ľutujem, pretože najbližšiu pauzu budem mať až po písomných maturách, čo je dosť ďaleko :D

    Ja som jednoznačne kabelkový človek - backpack nemám žiaden. Nie preto, že by sa mi nepáčili (zbožňujem, ako vyzerajú), ale som neskutočne paranoidná a bojím sa, že mi z neho niekto niečo vezme - predsa len človek nevidí, čo sa deje za jeho chrbtom.
    Tá sukňa ♡♡♡ Musím sa po nej už začať pozerať ♡
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hehe, Instax chci taky už dlouho-asi 2 roky a pořád jsem se k němu nedostala. A sukně jsou pro mě základ,bez nich ani ránu! :)
    Natálie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny wishlist (: Conversi sú aj na mojom wishliste a tá sukňa tiež.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. za mňa hovorím, že conversky vôbec nie sú pohodlné, pokým si ich poriadne nevychodíš. :) takže potom na to pozor.

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.