tisíc a jeden raz

15.2.16

Väčšinou nespím do pol deviatej, ale ak áno, mám na to dôvod. Spala som niekedy už aj dlhšie, no vstávanie po ôsmej hodine považujem za vraždu celého dňa (Lebo to, že teraz sedím už kto-vie-koľko na počítači, to vražda rozhodne nie je). 
Po celom uplynulom týždni sa cítim ako vypľuvnutá - tento výraz používam s radosťou vtedy, keď o tej pol deviatej rozlepím oči a hneď mi padajú naspäť, a to sa opakuje vždy niekoľko dní za sebou. 
Preto sa teraz snažím spomínať na leto, kedy som mala energiu za deň zdolávať lesy, rieky, púšte, cestu do Billy, hrady a zámky, divoký Západ (celý čas hovorím o Levoči, aby ste boli trošku v obraze) a popritom si púšťam pesničku Greenwichu, pesničku večerného Borsalina, pesničku popradského letiska, pesničku výletu do Billy a toho potom, pesničku sedenia pri radiátore a tešenia sa na leto (Ani som nevedela, že na každú takúto činnosť mám svoju vlatsnú pesničku). Pekné spomienky...

Včera sme sa šli prejsť do Vysokých Tatier. Musím sa priznať, že sa mi nikdy nechce ísť a zhadzujem to na to, že Tatry ma už nudia, lebo som tam bola aspoň miliónkrát. Napríklad také Pieniny sa mi dosť zapáčili. Takže v zmysle hesla Lepšie miliónkrát vidieť ako nevidieť a mať to vyčítané do konca života som predsa len išla. A aj napriek týmto mojim pripomienkam sa mi tam znova páčilo a mám aspoň pekné fotky, hoci od únavy by som si najradšej ľahla do snehu a spolu s medveďmi sa uložila na zimný spánok (totiž chvíľu predtým, ako sme odchádzali z domu, skoro som zaspala, takže to moje zívanie nemal na svedomí len čerstvý vzduch).

btw. Poraďte nejakú dobrú pesničku, nemám čo počúvať. Ed Sheeran to istí, ale predsa...









Dominica

You Might Also Like

16 komentárov

  1. Super fotky aj članok ak by si mala záujem o krasnucervenu kabelku Michael kors navštívi moju giveaway na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tatry sú miesto, kde som už aj ja bola nespočetne veľakrát, zakaždým sa mi tam už ísť nechce, ale nikdy neľutujem. Či v lete, či v zime, vždy sú krásne a upokojujúce. Z každej jednej fotky cítiť ich jedinečnú atmosféru ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten sniežik by som hneď brala :-) Ja milujem Tatry,ked som bola malá chodili sme do Nízkych často, ale teraz už žiaľ nie :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaká pesnička večerného Borsalina? :D nie náhodou vtedy po ceche? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beaa, to bolo v lete! Raz išla tá pesnička aj keď sme tam boli v septembri po škole, ale keď som tam chodila v lete tak ku večeru, tak často tam púšťali tú pesničku. :)

      Odstrániť
  5. Hej, Tatry sú čosi ako nevyčerpateľná studňa inšpirácie..
    Ja viem, krásne klišé :)
    Ja som tiež bola v Tatrách asi pred mesiacom, práve sa chystám na článok. Ináč, ešte je na Hrebienku Ľadový dóm ? :)

    Ja momentálne fičím na One call away od Charlieho Putha, skús :) Práve totiž zisťujem, že starénanovovyhrabané pesničky sú najlepšie :)

    ChristineGirly

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná krajina, do Tater bych se chtěla podívat.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tatry mi tak chýbajú :-( V US si hory vúbec neužiju, lebo tu proste nic také, nevím sa dočkat až sa tam vrátim ! Krásne to tam je moc proste naše Tatry :-)
    Ja som momentálne závislá na pesničke Shut up and Dance od Walk the Moon :-)

    http://myworldinapocket.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tam to tak krásne vyzerá ! :) nádherné fotky :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádhera ! Ty fotky..Je to jako z pohádky !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Fotky jsou úžasné! Ten sníh.. :) Ohledně těch písniček - já mám teď ráda Me, myself & I, Hymn For the Weekend, You don't own me, faded, love myself a love yourself :).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já jsem v Tatrách ještě nikdy nebyla, ale moc ráda bych se tam podívala, hodně si to přeju, tak musím někoho přemluvit, aby se tam se mnou co nejdříve vydal. V létě by to bylo asi nejlepší! A letní energie už mi také chybí, přijde mi, že mě v zimě moc věcí nebere na rozdíl od léta a jara..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vždy ma tvoje články pobavia, myslím štýl akým sú napísané. Tatry sú prekrásne, veľmi rada sa do nich vraciam, aj keď je to každým rokom menej a menej. A fotky sú kúzelné, zasnežená krajinka má svoje čaro♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vysoké Tatry musí být nádherné :) Ale asi bych je radši navštívila v létě, v zimě bych v nich určitě umrzla :D Jéé, kéž by už bylo léto! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné fotky, u nás v Piešťanoch túto zimu takmer vôbec nenasnežilo, iba taký jemný poprašok, ktorý do dvoch dní zmizol, inak nič.:/ Ale keď som bola začiatkom januára na Štrbskom plese, bolo nádherné zasnežené a zamrznuté!:)

    Chcela by som ťa pozvať na môj blog, na ktorom práve prebieha giveaway o balíček kozmetiky z Avonu Saja Frey blog- GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.