PP | Teatro Café

2.2.16

Pri článkoch tohto typu niektorí písali, že by radi vo svojom meste mali niečo podobné. Ani ja som si ešte pred rokom nemyslela, že v Poprade máme vôbec nejaký dobrý podnik, no je ich tu hneď niekoľko. Podľa mňa sa v každom meste nájdu originálne reštaurácie a kaviarne, len ich treba pohľadať, lebo niekedy sú fakt dobre schované.  

Ďalší klenot spomedzi popradských podnikov sme síce navštívili už v novembri, no vtedy bolo toho get out-u až príliš, tak som si to nechala na neskôr - že mi to možno aj zachráni kožu, keď mi bude "horieť pod zadkom"

Aby ste našli Teatro Café, musíte mať presné súradnice alebo skúseného sprievodcu. Bystré oko si však možno povšimne biele knihy vytvárajúce nadpis a veľkú bielu ozdobnú bránu na ulici Joliota Curie (kým som nepísala tento článok, netušila som, že tá ulica sa volá takto) pri Námestí sv. Egídia
Potom ešte musíte nájsť tie správne dvere, o to ťažšie, ak idete v tme, no ako odmena je pre vás príjemná atmosféra, zaujímavý interiér a vynikajúca horúca čokoláda, okrem iného. Tieto knihy v bielych obaloch ("Nesúď knihu podľa obalu!") čakajú len na niekoho, kto si ich vezme do ruky a prečíta. 

fotky sú trochu horšej kvality, keďže to bolo fotené v tme




aby som poopravila rebela, ktorý zmazal predponu, čím zmenil celý význam; je tam napísané: tu wifi nemáme, tu sa spolu rozprávame. 

Dominica

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Taková místa mám moc ráda, nedávno jsem se chystala začít objevovat taková také v Praze, ale tady je naopak nějaký podnik na každém rohu, tak je těžké najít "ty pravé". Obzvlášť oceňuji přístup k wifi, i když v době mobilních dat už to taky není záruka, že se lidí budou opravdu bavit a neomezí konverzaci na to, co zrovna jeden z nich našel na netu..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto je opravdu kouzelné místo♥ Taky bych něco podobného brala ve svém rodném městě, ale tam už máme kultury až až - letos otevřeli CrossCafe a od té doby lidi nikam jinam nechodí a sednout si tam nesedneš :D Je to totiž asi jediná kavárna, co tam máme :D

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach, tak tam to vypadá dokonale! Místo jako stvořené pro mě :))

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hneď som sa pustila do hľadania cez google, ale toto tu nájsť... Keď raz budem v Poprade, tak ma tam budeš musieť dotiahnuť za ruku, lebo by som sa stratila :D Ale vyzerá to úžasne, krásne a až rozprávkovo - nápad s knihami v bielych obaloch sa mi veľmi páči ❤❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to tam krásne :) Ale je to moc od ruky, bohužiaľ, keď však zavítam niekedy do Popradu musím tam ísť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jé, no to je úžasné! Něco takového bych potřebovala i u nás! Hlavně ty knížky všude kolem, to je krása! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jaaaj, hneď som si spomenula na túto našu večernú "Tour de popradské kaviarne" :D a ako sme tam úplne samé sedli :D treba tam opäť zavítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám moc ráda takováto místa, bohužel u nás v Hradci též nic není, nebo o tom alespoň nevím. Pěkný článek:)

    Natálie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wow to vyzerá úžasne!! páčia sa mi nekomerčne vyzerajúce podniky :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.