Playlist | February 2016

28.2.16

#ootd - sveter: predpokladám, že z Ameriky, nejaký dvadsaťročný minimálne

Asi v strede prázdnin sa mi začalo dosť blbé obdobie, čo zhoršovalo aj to, že som nemala čo počúvať. Lebo to sa mi vlastne nestalo viac ako rok, minimálne. Nemyslím si, že som práve vtedy bola nejako extra zhovorčivá či milá k ostatným. Síce to trvalo len týždeň, pre mňa to bol poriadne dlhý čas. Ale od stredy sa to všetko zmenilo. Takže sa žije lepšie, no... Či ako to povedať...



Pamätáte si ešte na Školskú hymnu? Bol to obrovský hit, keď som bola asi vo štvrtom ročníku na ZŠ. Púšťali sme to učiteľom a spolu sme sa na tom smiali. Chápala som všetky veci, o ktorých sa tam spievalo, no teraz ich aj žijem. 


Dominica

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Nič z nich som nepočula, idem si ich aj hneď pustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ZRPŠ mi pripomína základnú, spievali sme to na rozlúčkovej. :) a školská hymna je nezabudnuteľná!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Školská hymna mě úplně minula, ale vážně mě pobavila :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Youth je viac než len dokonalá pesnička ♡ Síce už maratón jej počúvania je za mnou, i tak na mňa z času na čas príde chvíľka, kedy si ju pustím a ide mi aj dvadsaťkrát za sebou ♡
    A školská hymna :D :D :D Ja som bola piatačka, keď tak prišla a počúvali sme ju na každej prestávke :D Až som si ju musela celú pustiť a úprimne - som prekvapená, že si pamätám všetky slová :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tu školní hymnu si taky pamatuju ještě ze základky:-D A neboj, bude líp, vždycky bude líp:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Youth sem si porád stáhla! krásna pesnička :-)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.