At the beach | outfits

21.7.16

"Budúci rok budem všade chodiť štýlovo oblečená!" To, že mi to zatiaľ nevychádza, ešte neriešim. Ale toto je (aj pre mňa) inšpirácia do budúcnosti. 

PS: Prepáčte, ale večer pred dovolenkou, zatiaľ čo okolo mňa zúri chaos, stres a iné prípravy, som vám fakt nevedela napísať nič veľkodušnejšie. 
Hneď ma zaujal tento farebný spodný diel plaviek, ku ktorému som už len dala tmavomodrý vrch. Na cestu na pláž je potrebná aj veľká taška, do ktorej sa všetko zmestí, a pohodlná ľahká obuv.
Pri druhom outfite som to chcela tiež trochu viac nakombinovať, no celý tento set ma upútal natoľko, že som to nechala spolu. K tak výrazným plavkám už nebolo treba ďalšie výrazné vzory, tak som k nim pridala len biely klobúk a čiernu tašku. 
Tento posledný outfit je aj môj najbobľúbenejší. Pri jeho tvorení som si predstavovala, že sa v ňom prechádzam niekde po Indii a všetko zaujímavé, na čo natrafím, si zapíšem do Travel Journal. Hoci strih vrchného dielu plaviek je trochu netypický, jeho vzor sa mi veľmi pozdával. Cez ne si len stačí prehodiť čierne čipkované kimono a všetko potrebné nahádzať do veľkej kabelky.

DOMS

You Might Also Like

10 komentárov

  1. To je nádherná inspirace! :) Užij si dovolenou ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná inspirace, líbí se mi všechny tři. Říkám si že bych potřebovala letní obuv, na tu jsem nějak zapomněla. Taky ráda tvořím takovéto koláže.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie posledný je skutočne úžasný - i keď napríklad v obchode by som sa nad takým vrchom vôbec nepozastavila a povedala si len "to čo je", ale krásne si to zladila!
    A uži si dovolenku!
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne inšpirácie, všetky kúsky by som brala do svojho šatníka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej, tak tie sa ti naozaj vydarili! :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Outfity jsou super, teď ještě tak jet na tu pláž. Nejvíce se mi líbí druhý outfit, kde jsou velmi zajímavé plavky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Inspirace je to krásná, ale u mě vždy zvítězí praktičnost. Protože sůl a písek jsou dost agresivní, volím vždy boty a oblečení, které se může zničit. A že se mi to u nejednoho kousku stalo. Těch stylovějších by mi bylo líto, žabky za 150 to jistí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé, všechny věci, které tu jsou bych nutně potřebovala! A pak bych k tomu ještě potřebovala nějakou pláž! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten posledný outfit si ma veľmi získal (osobitne ten čierny klobúk, to je láska na prvý pohľad :D ) Ale všetky sú naozaj pekne skombinované, takže by som neváhala navliecť sa do ktoréhokoľvek :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.