New In August

4.9.15

Z viacerých strán som bola "vyzvaná", aby som urobila ďalšie new in, že sa to dobre číta a tak. A keďže mám nejaké nové veci, tak zase prečo nie. V mojom diári síce aj dnes svietila prokrastinácia, no predsa len som sa rozhodla odložiť ju keď tak na zajtra a pohnúť zadkom prstami po klávesnici. Napriek tomu moje umelecké cítenie utrpelo ujmu, ani neviem z čoho, no fotky nie sú až také premyslené a vydarené, tak ma, prosím, ospravedlňte.

Ako prvé tu mám výhru od Kačí Vrankovej. Všetko ma veľmi potešilo, ešte aj milý list, ktorý k tomu bol. 

Tesco | 9.99 (pôvodne 14.99)

Kto ma pozná, vie, že chcem mať žlté slúchadlá! Keď som však videla tieto (žlté nemali), tak som si ich kúpila, lebo sa mi dosť páči, že sú farebné celé! Prekvapivo sú z Tesca, no majú dosť dobrú kvalitu... Tesco je omnoho kvalitnejší obchod, ako sa zdá, neviem, ako to beriete vy...

Cropp Town | 24.99

Pôvodne som si ako školskú tašku chcela kúpiť nejaký batoh z Housu, ktoré tam sú všetky nádherné.
Už som si jendu vybrala, no aj tak som sa chcela pozrieť do Cropp Townu, keďže som počula, že tam majú tiež dobré tašky. A asi o 10-15 minút som si už kupovala túto!

 dm | 2.49 ?, dm | niečo okolo 4 

Z kozmetiky sú mám tieto dve veci. O špirále som čítala pozitívnu recenziu a už som potrebovala novú, tak som si kúpila túto. Dlho som však chcela fialový rúž, či by som ho nosila, alebo nie. V Londýne v Topshope som prepásta príležitosť na jeden nádherný, no stál asi osem libier, takže preto som si ho ani nekúpila. Na tomto sa mi síce nepáči obal, na čo som celkom "háklivá," no farbu má peknú. Je však pravda, že nie je až taký sýty a týmpádom menej nápadný ako červený rúž, ale to mi momentálne neprekáža. 

Reserved | 34.99

Keď som začiatkom augusta napochodovala do obchodov s tým, že si chcem kúpiť dlhú sukňu, mala som jasnú predstavu. Ani som neverila, keď sa v Reservede naplnila a preniesla som reality. Hneď som ju brala! Je síce dosť dlhá, aj keď ja nie som najnižšia, no aj to sa dá vyriešiť. Ako predsa všetko, keď sa chce! 

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Jůůů, ta puntíčkatá crossbody je úžasná, to je fakt pecka! :) Ani jsem nevěděla, že v Tescu prodávají takhle super sluchátka a hlavně za pár kaček :) Já tedy Tesco beru rozhodně za super obchod :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké věci, mám hodně podobnou sukni jako máš tuhle z Reserved...Sluchátka vypadají božsky, mě záleží jak hrají. Moje nejoblíbenější stále zůstávají špuntové sluchátka z Lidlu které zatím nemají konkurenci s že už jsem těch sluchátek měla..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta puntíkatá taštička je naprosto rozkošná <3
    I am clarella ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sukně je dokonalá! Kdyby na ni v Reservedu narazila v černé, hnedka bych ji brala taky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zbožňujem lapače snov- tie tetká súú úžasnéé! A krásna suknička :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zlaté tetovačky jsem si v létě také oblíbila :)

    Puntíkatý blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. New In články sú i u mňa jedny z najobľúbenejších, no problém je ten, že človek ich nemôže robiť každý druhý deň :D :D Tá dlhá sukňa vyzerá úžasne ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tá taška je perfektná :)
    The Noela Práve u mňa prebieha GA, budem rada ak sa zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.