S hudbou vesmírnou...

17.9.15

Nie je to tak dávno, čo som slovenskou hudbou opovrhovala viac ako nemčinou. Toto leto ma však prinútilo zmeniť názor. Už pri pesničke Vypic a žic som si ju už len z princípu nechcela vypočuť, lebo som "vedela, že to nebude dobré." Ako ja predsa vždy, všakže. Keď som sa takto poučila, povedala som si, že nič nemôže byť také zlé, aby som si to nemohla za tri-štyri minúty aspoň vypočuť. Ehmm, teda, tým by som si tiež nebola až taká istá, no ak by som to začala viac rozoberať, nikdy by som sa nedostala k podstate tohto článku. 
Určite všetci poznáte letný hit Je nám teplo! Aj napriek tomu, čo som písala pred chvíľou, som túto pesničku počúvala s predsudkami. Hneď na začiatku som však ocenila text a kreativitu. 

Pár dní, alebo týždňov som to potom neriešila, no teraz nedávno som sa k tomu akosi vrátila. A dobre som urobila! Zamilovala som sa do pesničiek kapely Hidden Road aj S hudbou vesmírnou. Stále ich beriem, akoby to bola tá istá kapela, aj keď v tých pesničkách sú nejaké rozdiely.

Sorizzo, Dominika /bájdvej - teraz mám akosi pocit, že Dominík je na svete priveľa, hoci možno som len zaujatá/ a Marek a Martin (ten blondiak v terajšej oficiálnej zostave asi nie je, stále som z toho jeleň, a dokonca sa nevolá ani Martin, no mne sa na jedného Martina podobá, tak ho tak budem nazývať) sú veľmi talentovaní a kreatívni. Celým týmto článkom som chcela povedať, že mi je ľúto, že som túto skupinu spoznala až teraz. Ak by to bolo možné, okamžite by som sa k nim pridala! Ich hudba je originálna, kreatívna, má v sebe nápad, myšlienku a energiu. Musela som si na to zvyknúť a nikdy to nie je tak, že by sa mi pešnička zapáčila na prvýkrát, no myslím si, že toto fakt stojí za vypočutie. Majú potenciál, len je škoda, že ich nepozná veľa ľudí, hoci vďaka klipu Je nám teplo! sa im možno otvorili nové možnosti atď...




Dominica

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Ja som prvýkrát videla "Je nám teplo!" pred pár týždňami na Očku a musím uznať, že nie sú takí zlí :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ani jednu posníčku nepoznám, ale skúsim pustiť, čo to urobí :DD
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne takáto hudba nič nehovorí :-D SKúsim si to pustiť :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě před pár dny přítel pustil jejich písničku Je nám teplo a zalíbila se mi hned napoprvé, což se mi málokdy stává. Jsou opravdu dobří. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je nám teplo znám, ale nevím no.. je to fajn písnička, ale jsou i lepší ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsem dlouhou dobu zatracovala casko-slovenskou hudbu, ale potom, co jsem zacala jezdit na festaky, uz vim, ze kvalitni hudbu mamw i u nas a casto jsou to dost nedoceneni interpreti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dominík ? :D Dominík je priveľa. My sme bali spraviť nejakú udalosť -event Dominík alebo čo. :D Je nam teplo je uplne pecková pesnička a ten text bol cez leto mega aktuálny!

    www.dominicaminarik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.