Only for lovers of coconut...

18.9.15

- "Jeden kokosový milkshake, prosím."
- "Tss, to by si nebola ty..."
... presne toto sa stáva všade, kam ideme. Pretože to by som nebola ja! Čo je kokosové, to je moje! Je teda jasné, že keď som uvidela recept na tieto kokosovo-kokosové guličky (lákavý názov 10/10), musela som to skúsiť.

Potrebujeme:
-tvaroh (250g)
- strúhaný kokos (100g)
- práškový cukor (75g)
+kakao alebo kokos na obaľovanie

V pôvodnom recepte sa udávajú čísla, ktoré sú v zátvorkach, no ja som to robila od oka.

Ide len o to, aby sme si z ingrediencií vytvarovali guličky a tie potom obalili v kakae alebo v kokose. Necháme to postáť v chladničke aspoň 30 minút a môžeme podávať.




Ak keďže ja som nespravila guličky, skôr nejaké veľké snehové gule, chcela som z toho spraviť aspoň prvého tohotoročného popradského snehuliaka, avšak... Nevydalo. Možno nabudúce. 

Tak mi napadlo, že by to bolo dobré urobiť aj na Vianoce, možno vo forme takýchto (ale krajších, samozrejme) snehuliakov. 

Dominica

You Might Also Like

16 komentárov

  1. No tak to ne-e :O Jen škoda, že doma nemáme ten tvaroh, jinak už by byly kuličky v lednici =D :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V prvom rade sa mi veľmi páči, aké jednoduché a nenáročné to je - určite to vyskúšam!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vyzerá fakt úžasne :3 Len mi došiel kokos, tak musím dokúpiť a vyskúšať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Náhodou, mě se ten sněhulák celkem líbí. :-) Tohle musím vyzkoušet, vypadá to velmi chutně.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O moj bože mňam! To vyzerá úžasne a ja som tiež veľká milovníčka kokosu ^_^ a ten snehuliak je úplne zlatučký :D

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty vypadají úžasně a ten sněhulák! To je bomba :D já taky miluju kokos, doma si dělám kokosové latté, miluju raffaelo a všechny ty řezy :D Určitě je vyzkouším!
    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A Abych nezapomněla, dávám GFC, protože máš fakt super blog! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Woow, to vypadá úžasně, mňamkaaa :)


    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluju kokos absolutně ve všem, takže určitě vyzkouším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to je fantastické, júú ten sněhuláček je boží.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Než jsem si přečetla poslední větu, moje myšlenky směřovaly přesně k Vánocům, kuličky by úplně zapadly na vánoční stůl :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.