Liebster Award Tag

3.9.15

Od Alex som bola nominovaná na Liebster Award Tag, za čo jej ďakujem (,no nemám šajnu, koho ja nominujem ups)

tumblr

11 faktov o mne

1. od dnes som študentkou na bilingválnom gymnáziu (nemecký jazyk)
2. moje obľúbené zvieratá sú plameniak, slon a sob a fascinujú ma vrany
3. som dosť ukecaná, aj keď, verte mi, vôbec na to nevyzerám
4. mám nereálne sny - ako retro bicykel, skúter, vlastné hudobné štúdio, hrať na husle, ísť budúci rok na Grape a pod.
5. veľmi rada sedím na schodoch... iba tak
6. veľmi rada nosím šaty
7. milujem šály, čiapky a celkovo také zimné doplnky
8. píšem detektívku, no neviem, či to aj dopíšem...
9. mám celkom dobrú pamäť
10. mám doma klasickú gitaru, no ešte jednu si chcem opraviť, aby som mala aj akustickú
11. niekedy chcem skočiť s padákom, ísť na rogale, ísť určite ešte raz na parasailing

otázky od Alex

1. Kde sa vidíš o päť rokov?
Vzhľadom na to, že moje momentálne štúdium trvá 5 rokov, tak budem nastupovať do piateho ročníka bilingválneho gymnázia.

2. Pri akej hudbe sa ti najlepšie oddychuje?
Pri nejakej obľúbenej pesničke, je úplne jedno, o ktorú momentálne ide. 

3. Čo by si zmenila na svojej tvári?
Neviem, možno nos, ale ten nie je nejaký veľký alebo krivý. Alebo líca, mám dosť bacuľatú tvár, niekedy to nenávidím, no inokedy zbožňujem. 

4. Čím si chcela byť, keď si bola malá?
Veľmi veľmi veľmi som chcela byť herečkou alebo speváčkou. Plánovala som, že v pätnástich sa prihlásim do Superstar (a teraz je to tu a jasné, že som sa neprihlásila) a písala som si námety a scenáre na filmy. Teraz by ma to ešte bavilo, ale skôr by som sa dala na réžiu.
A ešte som chcela byť baletkou, no keď som to ako 5-ročná povedala rodičom, mama mi odvetila, že to som mala povedať omnoho skôr. A doteraz to ľutujem, asi najviac z celého života, pretože balet mám dosť rada a prostne ma to fascinuje.

5. Aký typ ľudí ťa vie najviac vytočiť?
Asi falošní ľudia a takí, ktorý sa hrajú na hlúpych.

6. Čo si ako prvé všimneš na ľuďoch?
Musím sa priznať, že to, ako sú oblečení a upravení. Tak si ich niekedy premeriam, či je všetko zladené, no ak nie, tak mi to veľmi neprekáža. Na základe oblečenia si nikdy nerobím názory. Potom sa najradšej s ľuďmi aj porozprávam a tak zistím, akí sú. Vlastne si v hlave spravím len takú módnu políciu.

7. Čo alebo kto ťa vie najlepšie upokojiť, keď si nahnevaná alebo smutná?
Tak to teda neviem, ale možno samota. Alebo hudba, televízia, jednoducho niečo, čo ma rozptýli... Hoci samota má práve nerozptýli, ale aspoň "vychladnem". A keď som smutná, tak neviem, to potom len musí nejako prejsť, takže čas.

8. Koľko strán mala najhrubšia kniha, akú si kedy prečítala? 
Asi niečo cez 600 a bol to Eldest, no chystám sa prečítať vyše 800 stranovú knihu.

9. Obľúbený filmový žáner?
Mám rada biografické filmy a drámy.

10. Biela alebo čierna farba?
Som nerozhodný človek, takže obe. :)

11. Ktorá známa osobnosť ťa najviac inšpiruje v obliekaní?
Ja sa celkovo inšpirujem aj ľuďmi na ulici, filmovými postavami, kresbami a... to je čudné, ale aj hudbou. Jednoducho keď to počúvam, predstavujem si, ako by som na to spravila klip (to je tá réžia...:)) a čo presne by tí ľudia v ňom mali oblečené a tak nejako to potom vzniká. Ale ak mám povedať niečo známejšie, tak určite to sú videoklipy Taylor Swift, sú úplne dokonalé, napr. Blank Space alebo Wildest Dreams, na ktorej pesničke teraz "fičím", ďalej Emma Watson, Blake Lively, Olivia Palermo, Kenza Zouiten a ilustrácie od Inslee. A keď teda niekto zo Slovenska, tak určite TheDominica!

Otázky pre nominované bloggerky

1. Ráno či večer?
2. Aký je tvoj obľúbený šport?
3. Podľa akého hesla sa v živote riadiš?
4. Akú krajinu by si chcela najbližšie navštíviť?
5. Aká vec ti dokáže zlepšiť deň?
6. Kedy a prečo si sa rozhodla založiť si blog, ktorý momentálne máš?
7. Aký štýl hudby počúvaš?
8. Ak by si si mohla vybrať akýkoľvek hudobný nástroj, na ktorý by si chcela hrať?
9. Kto alebo čo ťa v živote najviac inšpiruje?
10. Bez čoho (vec, vlastnosť, hobby...) by si si nevedela predstaviť svoj život?
11. Obľúbená vôňa? (nemám na mysli voňavku, ale napr. pokosenú trávu, mätový čaj, kokosové mlieko etc)

Nominujem

Renka Vargová
Another Dominika
Kačí Vranková
Monka
LoB girl

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Aj ja som sa chcela prihlásiť do Superstar, ale s tým, že by som vyhrala prvé miesto vo hviezdnej pechote alebo čo to bolo :-D Je super, že si si vybrala bilingvýlny gympel, držím ti palce nech sa tam máš dobre :-) Ja už tento rok končím na 4ročnom gympli :-) A je super, že si v hlavne vieš niečo také predstavovať, myslím si, že to nevie veľa ľudí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "5. Aký typ ľudí ťa vie najviac vytočiť?
    Asi falošný ľudia a taký, ktorý sa hrajú na hlúpych."

    a takí, ktorí neovládajú gramatiku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za upozornenie. :) Čo by som robila bez vás dvoch, keby ste mi nerobili korektúru?! :))

      Odstrániť
  3. prajem ti veľa šťastia na gymnáziu, dúfam, že sa ti bude dariť a budeš sa tam cítiť naozaj dobre :) ďakujem ti krásne za nomináciu, hneď teraz sa idem pustiť do tvojich otázok :) a tvoje sny určite nie sú nereálne. nič nie je nereálne, len ver a pokús sa spraviť niečo, čo ťa posunie v tom splniť si tie sny!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také jsem si vždycky plánovala jak půjdu v 15 do Superstar:DD ještě že jsem tam nešla
    verranda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Spousta názorů máme podobných.. Tahle chalenge se mi líbí a moc ráda podobné články čtu..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O réžii uvažujem i ja. Momentálne to sú pre mňa iba "zadné dvierka", ale na dramáku, keď sme tvorili scenár a ja som to celé dávala viac-menej dokopy, tak ma to prekvapivo bavilo. Keď som bola mladšia, chcela som byť herečkou, ale to ma už prešlo - stáť na pódiu a užívať si žiaru reflektorov a potlesk publika je jedna vec, ale hrať dookola to isté pol roka by ma nebavilo.
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.