Blogging Essentials

26.8.15



Blogger Posts Planner - a.k.a. Plánovač článkov používa dosť veľa bloggerov, no asi nie všetci, Keď tak mi dajte vedieť, ako ste na tom vy. Ja som dlho používala takú tabuľku, ktorú som si spravila v Exceli, no odnedávna mám na to celý zošit a vyzerá to takto:

- naľavo si vždy lepím či píšem nejaké nápady na články. Ak zase dostanem nápad na outfit, tak si ho nakreslím aj s približným prostredím, teda ako by som si predstavovala, že to môže vyzerať a nalepím si to tam. V tom stĺpčeku napravo si tiež píšem články, ktoré by som v priebehu tohto mesiaca chcela publikovať, no ešte neviem presne kedy. 
- napravo mám kalendárik, kde si už všetky články plánujem, kedy by teda mali vyjsť. 

- a aby som nemusela každý mesiac všetko premeriavať, vytvorila som si takúto šablónu, ktorú potom len obkreslím a kalendárik je hotový! 


Fotoaparát - Jedna z vecí, ktorú používam každý alebo každý druhý deň je práva fotoaparát. Fotím na CanonSX280 HS, čo je vlastne kompakt, no robí fakt kvalitné fotky a čo sa mi na ňom páči najviac, úžasne zachytáva všetky farby a týmpádom sú fotky krásne a pestrofarebné. Dá sa pohrať s rôznymi funkciami, ak ideme fotiť detaily či celok.

picmonkey.com - Nie všetky, no väčšinu fotiek upravujem práve na tejto stránke. Akurát teda nejaké recepty ani nie, skôr outfity, poprípade ak sa mi nejaká fotka zdá trochu nevýrazná, tak ju trošku upravím. Tiež tam pridávam taký ten priesvitný text, aký bol napr. tu. Celkovo na fotky nepoužívam až tak veľa tých funkcií, ani to veľmi nepreháňam. Asi teda urobím niekedy aj samostatný článok o tom, ako upravujem fotky.

To by asi bolo všetko, čo potrebujem alebo teda čo mi uľahčuje prípravu článkov. Aké sú vaše Blogging Essentials?

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ja som si práve predvčerom kúpila nový fotoaparát, konkrétne bezzrkadlovku Nikon 1 j4, a som s ňou maximálne spokojná. Robí vážne úžasné fotky! ^^
    Picmonkey.com používam tiež, a čo sa týka toho plánovača článkov - mám jeden zošit, v ktorom si publikovanie príspevkov plánujem, no trochu iným spôsobom.
    Skvelý článok!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já tedy musím říci, že žádný plánovač nepoužívám ani ho zatím do budoucna neplánuji :) píšu vždy o tom, co mě momentálně baví, nadchlo nebo mám náladu, zase tak moc naplánované to nemám :) a picmonkey občas taky používám nebo taky hodně picasu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten sešit je super! Když já bych asi skončila ve fázi plánování.. když mě něco napadne, rozepíšu si koncept a časem dodělám třeba fotky a tak. Nebo si píšu poznámky všude možně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. páááni, o tom slyším úplně poprvé, já to tedy neplánuji, vždy píšu o tom, co mě baví nebo co mě napadne :) Ale pro někoho to může být super, se takhle orientovat, takže každý si vybere, ale já bych si to neplánovala písemně, ale přemýšlím o tom třeba, co tento týden psát, co bych mohla napsat apod. :)! A lacláče si určitě kup, jsou úžasné a pohltí určitě i tebe :)!! Krásný blog :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už aj ja by som si pomaly mala prichystať kde si spíšem rozvrh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také na úpravu používám picmonkey.com :) ale bez kalendáře se obejdu:)
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Plánovač jsem zkoušela, ale nikdy jsem ho nedodržela :D ..takže to není nic pro mě, články píšu jenom když mám chuť a náladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nominovala som ťa na Liebster Award Tag :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.