Playlist - July 2015

6.8.15

Včera sme boli s kamarátkami v Košiciach a okrem iného sme hľadali aj nejakú hipsterskú kaviarničku, no nič také sme nenašli. To vedia asi len praví košickí hipsteri. Dnes ráno som si stihla do pol deviatej zabehať, no ak idete ráno, nikdy nezjedzte len jedlo jablko. Ani som nič nevypila a keď som sa vracala, tiež mi nebolo všetko jedno a istú časť som išla len pešo, lebo fakt mi bolo zle.

Mimochodom, znova začnem písať články do rubriky tips for bloggers, no musím rozmýšľať o tom, čo budem písať a tak, takže ak máte otázky alebo nejaké témy, ktoré by vás zaujímali, napíšte mi do komentára alebo na ask.fm.


Počas minulého mesiaca som spoznala jednu nádhernú pesničku v reklame na Lloyds Bank a myslela som si, že to bude všetko, no pribudli k tomu ešte ďalšie dve. 

Trochu viac ako originál sa mi páči akustická verzia, ktorá bola aj v tej reklame. Omnoho viac vynikne nádherný hlas Birdy. 


No a posledná pesnička, ktorej som sa trochu od začiatku vyhýbala, lebo musím povedať, že som si myslela, že to bude ďalšia jedna z tých slovenských pesničiek, ktoré by chceli byť dobré, ale nie sú. Táto je však skutočne chytľavá, podarená a často ju teraz počúvam. 




Máte aj vy pre mňa nejaké typy na dobré pesničky?

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Birdy je skvělá zpěvačka a tahle písnička je uplně boží♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :)
    Ano, výhra dorazila v pořádku, ještě jednou moc děkuji, ze všeho mám obrovskou radost :)) ♥

    První písnička je super, moc se mi líbí :) Já poseldní dobou poslouchám snad jen Pipes and Pints, ale teď jsem si oblíbila písničku Sun is shining, určitě si jí poslechni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tá druhá pesnička sa mi veľmi páči :) ja som si obľúbila teraz dosť pesničku Kick the dust up od Luke Bryan :) je úplne božia taká letná :)
    Hmm som z Košíc a takú hipsterskú kaviarnićku možno by som navrhla Cafe Frei na hlavnej.....ale vellmi dobrá kaviareň je aj v Auparku Lobby bar ..ale to je retro štýl no je tam super atmosféra tiež :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ďakujem za oba tipy... teda aj na pesničky, aj na kaviarne. Ak tam ešte raz pôjdeme, určite tam zavítame! :))

      Odstrániť
  4. Úprimne? Odkedy vyšlo Drag Me Down od One Direction, tak nepočúvam nič iné - neviem sa tej pesničky nabažiť :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.