Bloopers 2.

24.8.15

Sama možno ešte nie som celkom stotožnená s vydávaním týchto článkov, obzvlášť vtedy, keď som rada, že vôbec nájdem nejaké fotky, ktoré dám do normálneho outfitového článku, nie že ešte potom z tých nepodarkov mám vyberať ďalšie, na ktorých vyzerám dvakrát tak zle ako normálne. Ale tak sranda musí byť a takýto článok na odľahčenie nezaškodí. 

braček si zase kúpi džúsik a potom si robí srandu...


btw. ten Toptrans kamión je na tom aj tak najlepší...

Tak a presne viete, ako sa chodí fotiť medzi pšenicu, keď vám nebude vidno topánky. 

Okrem toho, vedela som, že kombajny budú onedlho kosiť, tak som chcela ísť vrámci možností čo najskôr, aby sa nestalo presne to, čo sa nakoniec stalo. Najbližšie a najprístupnejšie pole, kam som pôvodne plánovala ísť, už bolo pokosené, tak sme sa predierali cez vysokú trávu a žihľavu, z čoho som mala potom celé poštípané nohy čiakosato... a ešte sme aj preskakovali malý a celkom hlboký potôčik, ktorý bol nakoniac z toho sucha vyschnutý. 

Ako dobre, že som si vzala tenisky. 


Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Tak nakoniec sa ti tie tenisky predsa len vyplatili :D Ale určite pridávaj takéto fotky častejšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na všech fotkách vypadáš dobře, ikdyž to byli momentkyy!:D
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi sa mi páči ten tvoj outfit s riflovou bundičkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Náhodou je super a vtipné, vykouzlilo mi to úsměv :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.