Wings

13.8.15

Ak by ste si mali vybrať, čo by ste si zvolili? Krídla či plutvy? 

Ako už je podľa názvu jasné, ja by som si vybrala krídla. Možno aj preto, že sa nerada potápam. Brala by som ich však z mnohých ďalších dôvodov. Zbožňujem voľnosť a slobodu. Tí, ktorí ma dobre poznajú, vedia, že ak by to bolo možné, ihneď by som si zbalila kufre (a možno aj nie...), prišla na vlakovú stanicu a kúpila lístok na najbližší vlak, kamkoľvek by išiel. Alebo by som z večera do rána prenajala karavan (ak by sa to dalo vybaviť tak ľahko...), vzala si so sebou stan, spacák, pár vecí a vyrazila na aspoň dvojmesačný road trip. Cestovala by som kamkoľvek, kam by ma len túžba objaviť nové krajiny zatiahla (takže najskôr do Portugalska), skúsila by som si rogalo či tandemový zoskok a mnoho podobných vecí. 

Preto by pre mňa mať krídla znamenalo žiť vo svete, ktorý sa podobá na sen, len je omnoho lepší. Zaletela by som tam, kam by som chcela, a aspoň by som nemíňala na benzín, všakže. Pocítila by som slobodu, ľahkosť bytia, vietor vo vla...v krídlach, no keď by som stále bola človek a mala aj krídla, tak aj vo vlasoch, predsa len. Videla by som svet aj z inej perspektívy ako teraz a pomohlo by mi to získať nadhľad. Hoci to je možno trochu nezmyselné, dá sa to pochopiť dvoma spôsobmi. Niekedy by som ale nechala unášať vetrom a sledovala by som, na aké zaujímavú miesta by ma zavial. Koniec koncov, páčilo by sa mi to a predpokladám, že nikdy by ma to neprestalo baviť.








Dominica

You Might Also Like

19 komentárov

  1. Aj napísala si to veľmi krásne :) ja by som si tiež vybrala radšej krídla. Preletieť celý svet. Spoznávať všetko, bez hraníc, bez obmädzení... :) akurát som si spomenula na jeden výrok - I like birds too. They can fly away when things get too crazy.
    A krásne fotky! ^_^
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kráásne šaty :)) odkiaľ ich máš?? viem si tento outfit predstaviť napr. do mesta, do kina... s nejakými sandálkami a tak... :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  6. s kade si kupyla tje šati bo sa mi pačia a

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gramatyka !! Sa nauč Slovenčiňe !! xD

      Odstrániť
  7. wiggle wiggle wiggle tutututututu wiggle wiggle wiggle

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásně napsaný článek! Vůbec bych neřekla, že máš takovou dobrodružnou povahu :D ..já sama bych taky nejradši cestovala kamkoliv by mě vítr zavál, ale na druhou stranu bych potřebovala mít aspoň něco předem zařízeného, takže road trip v mém případě nehrozí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten řetízek je krásný :)
    U mě na blogu je giveaway,budu ráda, když se zapojíš :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ach, krásne napísané! A veľmi pekný outfit - tie šaty ti ozaj pristanú :)
    Inak, na mojom blogu teraz prebieha prvá Giveaway - bola by som nesmierne rada, ak by si sa zapojila!

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherné fotky :-) Veľmi sa mi páčia tie tetovačky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekný outfit, taký boho :) a inak tazka otazka, asi plutvy, ocean je este stale nepreskumany :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Naozaj veľmi pekné fotky! :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Skvěle napsané. :) Taky bych si vybrala křídla! Moc hezké fotky. :))
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.