Elephant

4.8.15

Napriek tomu, že som dnes chcela k týmto fotkám napísať nejaký zmysluplný článok, zase to vidím tak, že budem trepať dve na tri. Viac asi neviem. Už dlho som vlastne nenapísala nič o sebe, tak to bude taký menší životný update. Chcela som s tým počkať, kým mi nenapadne niečo na zamyslenie, no na naliehanie okolia to publikujem už dnes. 

- Najviac o blogu vedia tí, ktorí ho nemajú, všakže!
- Ak sa vám náhodou podarí urobiť viac fotiek, čo by stáli za to, nezabudnite ich omylom vymazať z foťáka. Preto tu toho zase bude tak pomenej.
- Už niekoľko rokov chcem presne v tento deň vstať skôr, aby som počula, ako mi v rádiu Slovensko pogratulujú k meninám. Ani tentoraz sa to nepodarilo. Nie, fakt nie som čudná.
- Neviem, čo sa to so mnou deje, no konečne nemám pocit, že o mesiac tu nebude mať čo vychádzať. Článkov mám viac než dosť.
- Počas tohto leta som si ešte ani raz neurobila lievance na raňajky, treba to napraviť.
- Len tak pre vysvetlenie, tento článok sa nevolá Elephant len tak, slona mám totiž na tričku, no to bola jedna z tých fotiek, ktorú sa mi podarilo vymazať.
- Už presne viem, čo budem robiť 22. októbra. Čaká ma otvorenie nákupného centra Forum Poprad, kde by malo byť aj Mohito a už sa na to neviem dočkať!
- Idete s bratom a bez peňaženky len tak von a zrazu si kúpite slúchadlá, prečo nie? Aspoň, že peniaze mal on. :)
- More mi tento rok chýba. Teda, bola som pri mori, no v Anglicku - a to má predsa len inú atmosféru.

...ale aby to nebolo len o mne...
Čo nové máte vy? 



T-shirt - Primark | jacket - Primark | skirt - H&M | handbag - Topshop | bracelets - New Yorker | shoes  - Baťa | sunglasses - Primark

Dominica

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Ten outfit je podarený, vyzeráš v ňom veľmi milo;) A inak všetko najlepšie k meninám!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To tričko je moc pěkné a s kombinací s tou kabelkou to vypadá super. Takový vzor mám ráda! Jinak i mně tento rok moře chybí, ale co se dá dělat. Určitě příští rok! :-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem, či mám presne takú istú sukňu alebo len podobnú, ale milujem ten strih ♥ Úžasný outfit, to tričko vyzerá krásne ♥
    A všetko najlepšie k meninám, honey ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten outfit je super, skvelé tričko! po mori, lievancoch na raňajky a slúchadlách túžim tiež :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfit! :)) Všechno nejlepší k svátku! :)
    V pondělí mi přišla výhra z giveaway, děkuju moc! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší a krásná je ta kabelka♥:)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.