ENGLAND DIARY | Liverpool & Manchester

10.8.15

Momentálne som podľahla The Sims 4 a ešte nejaký ten čas ma to bude držať, takže predpokladám, že na blogu budem akurát tak pasívne aktívna, čo teda nie je nič moc. Okrem toho sa nikomu teraz nechce ísť nič nafotiť, hoci mám skvelý nápad, na ktorý som sa tešila od februára a teraz len dúfam, že mi v najbližších dňoch na poli nepokosia pšenicu čičototamje.

L I V E R P O O L 

Do Liverpoolu sme išli sami a musím povedať, že väčší stres by som mala asi na Slovensku, keďže sa nikdy neviem vysomáriť z cestovného poriadku, tabúľ a nástupiští. Tam to bolo omnoho jednoduchšie. V Liverpoole sme sa hneď išli pozrieť na The Cavern Club, kde vystupovali Beatles, potom do Albertových dokov, Beatles múzea, prešli sme sa až ku katedrále a ešte ku jednej modernej, kde sme boli aj pred piatimi rokmi a mne sa páčila, no teraz sa tam konali primície, tak sme sa tam nedostali. 













M A N C H E S T E R

V Manchsestri sme boli na jeden deň. Hoci to tam bolo všetko rozkopané, celé mesto sa mi páčilo, musím povedať, že viac ako Liverpool. Navštívili sme vlastne len National Football Museum, katedrálu, knižnicu a galériu, no aj tak som mala pocit, že je toho celkom dosť. 



Dominica

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Úplne chápem tvojej momentálnej závislosti na TheSims :) mna to neprešlo doteraz a stále sa mi páči hrať sa takto na "boha" :D :D
    Ah jak ja milujem Anglicko :3 krásne fotky! :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Liverpool je krásný:)) já byla jen v Londýně

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aach, Liverpool by som raz chcela navštíviť (hlavne kvôli Beatlesákom, samozrejme :D)! Krásne fotky!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky :-) Aj ja hrám simsa :-D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.