ENGLAND DIARY | CONWY & LLANDUDNO

2.8.15

C O N W Y

Conwy je malá rybárska dedinka vo Walese, v ktorej sa nachádza aj najmenší dom v Británii. Fotky z neho však nie sú veľmi kvalitné a vôbec nevypovedajú o tom malom priestore, tak som to tu dala len zvonku. Musím povedať, že sa mi tam páčilo a v takejto dedinke by som rada bývala. Asi by ma nikdy neomrzelo dýchať ten slaný morský vzduch! :)








L L A N D U D N O

Llandudno je už viac-menej turistické mestečko. Keďže sa nachádza pri mori, chodí tam veľa ľudí, najmä dôchodcov, no v mori sa, pochopiteľne, nikto nekúpe. Vyviezli sme sa lanovkou na kopec Great Orme, odkiaľ bol krásny výhľad na more a okolité dedinky. 







Dominica

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ani o jednom městečku jsem nikdy neslyšela, ale vypadají nádherně.. Doufám, že se do nich jednou podívám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do toho najmenšieho domu chcem ísť bývať,úplne som sa doň zamilovala :)
    LelaLeenaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten nejmejší domek je opravdu zajímavý:D v Anglii jsou krásné domy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V Anglicku by som raz určite chcela bývať - neskutočne sa mi páči Brighton ♥ Nádherné fotky, do toho najmenšieho domčeka by som sa raz chcela pozrieť!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky! A ten malý domček je vážne krásny :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.