ENGLAND | new in...

31.7.15

...alebo aj čisto Primark haul, keďže všetko som si kúpila len tam! :) Keď brat ešte na Slovensku zistil, že aj v Chestri je Primark, náš prvý výlet bol jasný. Musím však povedať, že som úplne spokojná - teda sú veci, o ktorých som vtedy pochybovala, nielen či by som ich aj nosila, ale či by ma ľudia na ulici nevypálili pohľadom, ak by som to mala na sebe, no teraz trochu aj ľutujem, že ich nemám.

Čo ste si v poslednom čase kúpili vy? Pochváľte sa!

nohavice - oboje 7£

Nikdy by som si nepomyslela, že sa mi budú páčiť a budem chcieť nosiť také tie voľné nohavice, no nejako som zmenila názor. Podľa mňa je to skvelé na leto, aj keď je napr. z rána trochu chladno. 

 pršiplášť - 9£ | riflová bundička - 14£

Nikdy sa mi nepáčili pršiplášte, ktoré nemali žiadny tvar, otrasnú farbu a špicatú kapucňu, takže v tom človek vyzeral ako dementor. Toto je vlastne tiež pršiplášť, no úplne iný. Dá sa zložiť do vrecka a nezaberá toľko miesta ako dáždnik, takže je podľa mňa úplne ideálny. 

Rifľovú bundu som chcela už dlho, čo vám budem hovoriť. 

tielko - 2£ | tričko - 3£

Tieto dve veci sa mi spomedzi tričiek páčili najviac. Slony patria medzi moje najobľúbenejšie zvieratá (slony, plameniaky a poprípade soby), takže keď som videla toto tričko, musela som ho mať. No a tielko bola tiež láska na prvý pohľad


maxišaty - 17£

Chcela som aj nejaké maxišaty, no veľmi sa mi tam nepáčili, takže ešte popozerám po našich obchodoch. Všimla som si však tieto biele. Neboli presne to, čo som hľadala, no tiež sa mi zapáčili a už presne viem, s čím ich budem kombinovať... :)

 čelenka - 1.5£ | peňaženka - 6£ | okuliare - 3£ | okuliare - 1.5£

Dominica

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Tá čelenka, tričká a okuliare sú skvelé! Fakt ti Primark závidím :D

    wwww.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádní nákupy! :) Občas mě taky mrzí věci, které jsem v obchodě nechala, ale co už :\
    Tílka a čelenka jsou vážně super!^^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čelenka vypadá skvěle a takové kalhoty se mi taky dost zalíbily. Riflová bunda i trička jsou super, pěkné nákupy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta čelenka je krásná:)) Moc se mi líbí ta pláštěnka, škoda že jsem jí tam také neviděla:/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné věci, hlavně ty kalhoty a trička, mají nádherný potisk..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa tie maxišaty neskutočne páčia, tiež by som chcela niečo také na boho štýl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné veci, máš skvelý vkus, všetko by som brala :) Ja som si a seba už dávnejšie nič nekúpila, snád to zmením na dovolenke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie ceny sú fakt úžasné, hlavne s porovnaním, aké krásne všetky tieto veci sú - vybrala si si skvelo ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.