My favourite youtubers | part 1

23.7.15

Tento článok som v konceptoch mala už asi od februára, no nikdy som sa nedostala k tomu, aby som ho publikovala. Až keď mi pred výletom v Anglicku došli nápady, rozhodla som sa ho konečne publikovať. Dnešná časť bude venovaná dievčatám.

Zoella - Jej videá ma vždy dokážu inšpirovať, či už na jej hlavnom kanále Zoella alebo takom druhom s každodennými videami MoreZoella. Páči sa mi aj jej štýl oblečenia a maľovania sa, je veľmi milá a sympatická. Každý si na jej kanáli nájde to svoje, poznajú ju snáď všetci. Má neuveriteľných 8,5 milióna odoberateľov a stihla už aj napísať knihu.

A Cup of Style - Dve mladé sestry, ktoré svoj každodenný život zachytávajú na kamerách a potom ho môžu sprostredkovať svojim fanúšikom. Baví ich môda, ale aj varenie či vytváranie rôznych vecí. Pre inšpiráciu z rôznych prostredí odporúčam zavítať práve tam!

Teri Blitzen & Gabrielle Hecl - Pozerám síce skoro len Terine videá, no musím povedať, že Gabrielle mám radšej. Sama neviem, prečo to tak je. Rozmýšľala som, či tu vôbec jednu z nich dávať, ale keď už, tak takto dokopy. :) Pri ich videách sa aj zasmejem, tiež sú kadejaké, nielen z jedného "odvetvia" (neviem, ako to mám napísať).

Aké youtuberky sledujete vy?
Dominica

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Achjo, já jsem asi fakt jediná, kdo Zoellu zrovna moc nemusí :D Jinak na ostatní holky koukám a jsou vážně super :))

    anotherdominika,blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viděla jsem od všech něco ale nejsem tip který by sledoval každé jejich video..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A Cup of Style a Gabču s Teri pozerávam taktiež veľmi rada :) Neviem prečo, no Zoelline videá mi prídu... nudné? Neviem, je nádherná, no jej videá mi skrátka nesadli.

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cup of style zbožnujem asi najvaic, ale aj Teri a AnitaBall si celkom rada pozriem. A Zoelline videá až tak nemusím, ale je fakt krásna :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sledujem jedine Zoe, ktorá je pre mňa obrovským zdrojom inšpirácie. Začínala ako my všetci - len písaním článkov na blog, no je úžasné vidieť, kam až sa dopracovala - má knihu, ktorá bude mať pokračovanie, vlastnú kozmetickú značku, milióny fanúšikov po celom svete. A to ma nejako "poháňa" a ukazuje, že keď človek chce, tak si môže splniť akýkoľvek sen ♥
    A Cup of Style nesledujem, neviem... dievčatá mi pripadajú byť akosi nesympatické. A videá od Teri či Gabrielle som ešte nevidela, ale to je hlavne preto, že veľmi nesledujem slovenských či českých youtuberov, ale keď budem mať čas, tak sa na ne skúsim pozrieť :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.