Essence lipsticks

13.7.15

Nikdy som sa nepovažovala za beauty bloggerku, no rozhodla som sa, že ak mám s niečím dobrú skúsenosť, tak daný produkt vám môžem odporúčať, prípadne vás varovať pred niečím horším. 
V prvom rade, rúže od Essence majú skvelý dizajn a ja som na obaly a takéto vecičky zaťažená, takže je jasné, že ma hneď zaujali.
Vo všeobecnosti veľmi dlho vydržia na perách, ich farba je sýta a výrazná.

Takže výhodami týchto rúžov sú farba, kvalita a výdrž. Nevýhody som, myslím, žiadne nenašla. :)
Odtieň 14 - Adorable Matt!

Dlho som chcela červený rúž, tento má skutočne krásnu farbu. Nie je do oranžova, čo sa mi páči. Je to skôr matný odtieň, ktorý však na perách perfektne vynikne a dokáže zvýrazniť akýkoľvek outfit.
Odtieň 04 - It´s nude time!

V drogérii som sa rozhodovala medzi týmto a o odtieň tmavším nude rúžom. Nakoniec som si teda vybrala tento svetlejší a urobila som chybu. Je až práliš svetlý. Dá sa to síce nejako zakamuflovať, ale aj tak to potom vyzerá, akoby som žiadne pery nemala. Nude rúž síce má byť taký nenápadný, ale nie až takto. Takže pri výbere takéhoto rúžu di dávajte pozor! 
Odtieň 13 - Love me

V poslednej dobe sa mi práve takýto korálový odtieň začal páčiť a pre mňa je tento absolútne ideálny. Tiež si ho však nenanášam len tak jemne, aby nepôsobil príliš nápadne.

Je to moja prvá kozmetická recenzia a aj to ju oíšem s minimom času a nálady. Dúfam, že aj tak je to aspoň trochu užitočné.

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Rtěnku nude time jsem si koupila taky ale přijde mi na rtech moc světlá až jako taková mrtvolná :-) Jinak vlastním i spoustu jiných odstínů a můžu říct že ne všechny odstíny drží na rtech stejně ale celkově mám tyhle rtěnky ráda a mají celkem pěkné odstíny..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto rúže sú vraj fajn, rozmýšľam, že aj ja si jeden kúpim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O rtěnkách od Essence čtu jen samou chválu, ale vždycky, když jsem v obchodě, tak mě něco od jejich koupě odradí.. ale třeba příště už neodolám :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj keď nie si beauty blogger, opísala si ich skvelo :) ja rúže nenosím ale uvažujem nad tým, že siahnem po nejakom tmavom matnom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jojo, souhlasím. Rtěnky jsou k dostání za pár kaček a i tak jsou dost kvalitní. Sama mám tuto rtěnku v rudém odstínu (nepamatuju si číslo) a vydrží na rtech opravdu dlouho:) Takže já ji rozhodně doporučuju:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky používám tyto rtěnky a jsem s nimi moc spokojená. Četla jsem na ně samou chválu, tak jsem neváhala a utíkala si je taky koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Poslední dobou na ně slyším samou chválu, takže aspoň jednu musím určitě vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Už som na nich niekoľkokrát pozerala, no vždy som si povedala, že skúsim najprv pohľadať nejaké recenzie, takže len a len ďakujem :3 Vyskúšam minimálne jeden, veľmi by som chcela nude rúž, tak siahnem po tom tmavšom :D ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.