Travel essentials

20.7.15

Keďže som nedávno odletela do Anglicka (hoci ako tak pozerám na Blogger Posts Planner, bude to publikované asi niekedy tesne pred mojím návratom), rozhodla som sa napísať, čo všetko si so sebou pri cestovaní beriem.

Keďže ideme lietadlom, je jasné, že si toho nemôžeme zobrať tak veľa, ako by sme chceli. A už vôbec nie do príručnej batožiny.

cestovný pas/občiansky  - je jasné, že vždy si potrebujeme do sebou vziať doklad, na ktorý cestujeme. Ja ho mám vždy v nejakom obale spolu s letenkou, aby som to mala vždy pokope. 
peňaženka - nikdy neviete, kedy si budete potrebovať niečo kúpiť alebo za niečo zaplatiť. Ja mám len dve - jednu podlhovastú elegantnú a druhú, mešiu, viac-menej športovú, ktorú vidíte na fotke. Tiež nepatrí medzi tie najmenšie peňaženky, no aj tak sa počíta každý ušetrený priestor. 
slúchadlá - pri lete sa zídu vždy, počúvaním hudby rýchlo zabijete dosť dlhý čas. My síce letíme asi len dve hodiny, no potom sa budeme presúvať autobusom asi ďalších päť hodín, takže ich určite využijem!
balzam na pery - pri cestovaní sa mi často stáva, že mám úplne suché pery a pokožku, tak aspoň nejaký balzam si vezmem so sebou.
časopis - pokiaľ ideme autom, mám pri sebe knihu, no pri ceste lietadlom je lepšia voľba časopis alebo nejaká tenká kniha s mäkkou väzbou, ktorú môžete ohnúť a lepšie vložiť do tašky. Počas cesty vás zabaví a pokiaľ práve nejdete k moru, kde by ste na pláži nemali čo čítať, úplne vám niečo tenké stačí. 
navlhčené utierky - po dlhom dni je najlepšie umyť si tvár aspoň niekde v umývadle na benzínke, no ak máte špinavé ruky po jedle, navhlčené vreckovky padnú vhod. 
malá fľaška s vodou - najlepšie je mať možno len nejakú 250ml fľašku, ktorá vám nezaberie veľa miesta. Je však jasné, že si to musíte kúpiť až na letisku po poslednej kontrole alebo po výstupe z lietadla. 

Je to zopár vecí, ktoré si so sebou vždy beriem, neviem, či je to všetko, no teraz mám hlavu plnú článkov na blog, balenia sa a nefungujúceho roamingu. 

Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Takovéto věci se hodí vždycky! :) Uživej si Anglii! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já ještě teda neudělám krok bez žvýkaček :D Jsem na nich závislá a cestování bez nich bych si nedokázala představit :D
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok! Vystihla si presne to, čo by som si zobrala aj ja (+ žuvačky, ako spomenula Kejt v komentári vyššie) :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bez sluchátok ani na krok a teda s časákom, poznám to :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Slúchadlá sú záchranou v každej situácii :D Sama neviem, čo by som do tohto zoznamu dodala, lebo máme všetko rovnaké :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.