No need to say goodbye...

1.7.15

Just because everything´s changing doesn´t mean it´s never been this way before.

Prima - Kvarta A
27 ľudí
2 triedne učiteľky
4 roky
1 trieda

Tie štyri roky zbehli rýchlejšie, ako by sme si v septembri 2011 pomysleli. Pondelková a utorková rozlúčka síce nebola taká, ako sme si predstavovali (osem rokov som sa tešila na chodenie po triedach a rozhadzovanie cukríkov, no kvôli rekonštrukcii školy sme to museli zrušiť), ale aspoň sme si pochodili po škole a pobúchali po dverách.

Napriek tomu sa až príliš teším na prázdniny a potom na strednú. V bilingválnej sekcii nás bude spolu 12, z toho šiesti budeme v jednej triede. Som však rada, že spoznáme aj nových ľudí a možno sa mi to teraz nezdá, ale určite prídu aj takí ľudia, z ktorých bude aspoň zopár podobne retardovaných ako teraz.




Máme tu nejakých deviatakov/kvartanov? 

Dominica

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Věřím, že jste spolu zažili úžasné zážitky, na které nikdy nezapomeneš :) ..a přesně jak píšeš, po prázdninách tě čekají noví lidé, přátelé zážitky.. užij si střední! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užij si prázdniny a držím palce na střední.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Týmto článkom si mi tak privalila kopu myšlienok na moju rozlúčku so základnou... Ani by som nepovedala, že to bolo tri (!) roky dozadu :D Ale uvidíš, budeš len a len spokojná - teda aspoň dúfam, že sa ocitneš pri ľuďoch, ktorí ťa budú robiť šťastnou ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Haha, dobré fotky:) Souhlasím s tebou. Čas letí neskutečnou rychlostí, a než se člověk naděje, nastupuje na gympl, je dospělý, nastoupí na výšku, vdá se...letí to neskutečně rychle, ale každé ukončení jedné životní etapy znamená začátek jiné a to je na tom to fajn:) Nikdy nevíš, co se stane, co tě potká, a jak to skončí:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som sa skoro presne pred rokom lúčila so svojou starou triedou, vtedy som mala pocit, že veci už nikdy nebudú také fajn v škole ako predtým, ale neskutočne som sa mýlila. teraz je to ešte lepšie. za rok som stretla toľko veľa úžasných ľudí ako nikdy predtým a rozhodne neľutujem nastúpenie na anglické bilingválne gymko. obdivujem ťa, že si sa dala na nemecké, pretože nepoznám veľa ľudí, ktorí by sa na to odhodlali (a možno ani žiadnych). :D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.