Concert | Marián Varga

25.6.15

Keď už sa tento blog pýši prívlastkom hudobný, tak by to tak aj malo byť! Už dlhšie som nad tým rozmýšľala, čo v tomto smere podnikať, no na nič svetoborné som neprišla. Keď sme sa rozhodli, že pôjdeme na koncert Mariána Vargu, napadlo mi, že by som vám to mohla potom zrecenzovať, aby som týmpádom podporila aj menej známych, no talentovaných hudobníkov. Tiež to však nebude veľmi často, keďže na koncerty chodím len občas, ale aspoň niečo.

Musím sa priznať, že na mňa pôsobil ešte desivejšie, ako som si ho predstavovala. Prišiel v rifliach a červenej mikine, s rozstrapatenými vlasmi.
Počas celého koncertu nepovedal ani jediné slovo, je asi ten najuzavretejší stupeň introverta.

Jeho skladby boli ako z hororového filmu. Teda mne tak pripadali. Niekedy tiché a pomalé, potom zase hlboké, hrôzostrašné tóny.
Musím však povedať, že mal bezchyný prstoklad. Ruky sa mu síce trochu triasli, no celkom náročné skladby zvládol bravúrne.

Som rada, že som bola na jeho koncerte, no musím sa priznať, že druhýkrát by som si nešla. Predsa len, obdivujem ho, no nie je to nič pre mňa.
Keďže sme nevzali fotoaparát, obrázok mám požičaný z internetu

Poznáte Mariána Vargu? 

Dominica

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Ja celkovo veľmi na koncerty veľmi nechodím, ale napríklad tento víkend sa chystáme na Nestville Open Day, na čo sa celkom teším, minulého roku to bolo super ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte som o ňom nepočula... Ja som bola zatiaľ len na Katy Perry, na ktorú som sa strašne tešila a na Karla Gotta... lebo poznám od detstva väčšinu jeho pesníčiek, tak prečo nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nepočula som o ňom ešte :-/ Ale určite si si koncert užila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi by se mi takový koncert moc nelíbil, ale nwm no..
    Lovies 47

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musím říci, že takovéto strašidelné až hororové písničky :D nejsou úplně můj styl, já jsem taková romantická duše :D, ale na druhou stranu ráda zkouším nové věci, tak proč ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musel to být zažitek, ale mě samotnou by takovýto koncert asi nelákal.. :(

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Interpreta vůbec neznám. A jeho koncert mohl být opravdu zajímavý zářitek:). Minulé léto sem byla na festivalu, kde hrách chlapík na různé blbosti jako třeba kolo od kola (:D:D), potrubí a taaak, taky velký zážitek.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hmm.... Sale som tu nenašiel tú "vtipnú" udalosť z pondelka (asi). Povedala si, že to tu napíšeš. keď už si nešla von.


    Cŕŕŕŕŕŕn!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taky jej neznám, ale na koncerty chodím taky velice ráda. Duše i tělo si odpočinou, a navíc je hudba tak inspirující! CHIC Adriana

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.