DIY | Headphones

5.6.15

Na dnes som si pre vás pripravila diy návod, ktorý by sa mal postarať o to, aby sa vám už nikdy nezamotali slúchadlá. Viem, že to je problémom asi všetkých, ktorí radi počúvajú hudbu, a za ten čas, kým rozmotávate slúchadlá by ste si už mohli vypočuť aspoň jednu pesničku. 

Tak teda poďme na to!
Čas práce: 1 - 1,5 hodiny (podľa zručností, nervov...) - ja som to robila večer a dokončovala ráno, no dokopy to netrvalo viac, ako som uviedla
Cena: 0.85 - za predpokladu, že doma už máme slúchadlá aj niť, popr. okolo 1, ak potrebujeme niť dokúpiť.

Výhody: 
- už sa vám nikdy nezamotajú slúchadlá
- vzhľad (ako pre koho - brat mi hovoril, že on by také nechcel, že sa mu to nepáči :))
- kombinovateľný materiál (vysvetlenie nižšie)

Nevýhody:
- ak odtiaľ chcete slúchadlá vybrať, musíte to len celé rozpárať, a teda zničiť

Ak ste si aj tak ujasnilli, že to chcete skúsiť, tak teda: 

Potrebujeme: 
- večne zamotané slúchadlá
- zips (30cm)
- ihlu, niť

Na tomto návode je dobré to, že si môžete vybrať farbu nite aj zipsu a kombinovať, ako sa vám zachce. 


Slúchadlo si primeráme k zipsu, jednu stranu zispu pretočíme cezeň a začneme ho obšívať. (kto sa vyrozumel z tejto vety, gratulujem!)


Ak urobíte podobnú hlúposť ako ja, teda to, že tie "tvrdé konce" odstrihnete, zips sa vám začne rozstrapkávať. Preto ešte chvíľku pokračujte v návode. 

Potrebujeme: 
- dva malé papieriky
- fixku vo farbe zipsu, nite - je to len na vás, alebo centrofixku (ak už máte farebný papier, tak to nepotrebujete)
- nožnice - na strihanie lepiacej pásky a papierikov
- lepiacu pásku
Papieriky si nafarbíme a jednoducho oblepíme akolo tých rozstrakaných koncov. Pozor však treba dávať na lepiacu pásku, aby jej tam nebolo príliš. 

Ak sme to všetko zvládli, tak máme hotovo!
Poznáte tento "trik" aj s iným postupom? Čo robíte preto, aby sa vám nezamotali slúchadlá? 

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. super nápad! :) úplne sa mi to hodí vždy mám popletené sluchadla a nemam na to nervy :D
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý nápad! Odkiaľ si na to prišla? Mňa by niečo také asi nikdy nenapadlo :D

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne super nápad si myslím, už len z tej strany, že je to dosť praktické, lebo neznášam zamotané slúchadlá a aj preto, lebo sa to určite dá využiť aj inde. obdivujem ťa za trpezlivosť aj šikovnosť, neviem či by som to ja sama zvládla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som videla niekde takéto slúchadlá, že originál :) každopádne ty si šikula že si si vyrobila sama :) mňa zase to rozmotávanie až tak neotravuje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujímavý nápad, podarilo sa ti to :D Ja ich mám stále zamotané, ale nikdy to našťastie nie je také strašné, no popremýšľam o tom :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je naozaj zaujímavý nápad :-)
    Na stránke práve prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :-) http://stylebymyself.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tehle DIY je suprovej :D nenapadlo by mě něco takového

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.