New in | London

9.6.15

O Londýne pripravujem dva-tri články. Jeden z nich je aj o tom, čo všetko som si tam nakúpila. Potom bude ešte jeden so všetkými fotkami, alebo ho rozdelím na dva články, keďže je toho dosť veľa. 
 Nakupovanie v Londýne sa mi páčilo. Mali sme rozchod na Oxford Street asi tri hodiny. Nemyslela som si, že si toho kúpim nejako veľa, keďže tie obchody sú predsa len trochu drahšie. Potom sme ale našli Primark... (tak a to by som už nič nemusela dodávať, myslím, že každý vie, o čo ide :) )

Musím sa priznať, že som na Primark mala ťažké srdce. V Krakowe bola tretina všetkého oblečenia porozhadzovaná po zemi, všade bol absolútný neporiadok a plno ľudí. V Londýne to bolo trochu lepšie, no ešte stále príliš veľa ľudí. V sobotu sme sa zastavili v Canterbury, kde sme znova zamierili do Primarku a tam to skutočne vyzeralo ako normálny, kultivovaný obchod.

 Girl Online: kníhkupectvo Waterstones - Greenwich, 12.99£  | eos: Topshop, 12.50£  | makrónky: malý obchodík blízko Covent Garden, 4.50£ 

V jednom nádhernom kníhkupectve v časti Greenwich som si kúpila knihu Girl Online. Pôvodne som chcela The Perks of Being a Wallflower, no tú nikde nemali.:( Na túto sa už ale veľmi teším, no predtým mám "naplánované" iné knihy na čítanie.
všetko Primark, zľava: 3£  | 4£  | 3£ 

Topshop | 13£ 

obchod so suvenírmi niekde medzi Covent Garden, Picadilly Circus a China Town, 3.99£  | manikúra a zrkadielko: Primark, 2£  , 1£   | 60 gumičiek: Primark, 1£ 

Chcela som si kúpiť pohár na teplé nápoje, no vždy som mala skúsenosť s tým, že aj keď bol zatvorený a upevnený, pretekal. Skúsila som tento so silikónovým vrchom, tak uvidím, ako to bude.
Máte s tým niekto skúsenosť? 

Obchod s cukríkami Hardys v Canterbury | 3.99£ 

Dominica

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Jééé, ty botky jsou super a makronky, mňam <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie topánky sú úžasné, majú nádych leta ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie topánky sú úplne perfektné, brala by som všetky hneď, hlavne za takú cenu :D A Girl Online je dobrá kniha, i keď The Perks Of Being A Wallflower je pre mňa určite srdcovka :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Slipony jsou skvělý, stejně jako ta taštička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na Girl online sa neskutočne teším, keďže mi už došli knihy na čítanie, ale do Panta rhei sa dostanem až v piatok, tak snáď to dovtedy vydržím :D A topánky sú krásne, k letným outfitom sa budú super hodiť :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj mňa by zaujímalo ako to dopadne s tým silikónovým pohárom. Tiež mám zlé skúsenosti s termo pohármi, pri ktorých sa mi pravidelne vylieva káva :-) Topánky by som brala hneď, vyzerajú výborne!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja som pred rokom bola v Londýne a nemohla som neísť do primarku, škoda, že aj u nás nie je taký obchod :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty botky jsou naprosto úžasný, všechny!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Primark je určite sen. Neustále keď vidím nejaké new in z toho obchodu, všetko vyzerá tak skvele a plus za tú cenu ... no nekúp to. Tie topánky sú úžasné. Chcela by som si zaobstarať aj girl online, lenže mám pred sebou ešte niekoľko kníh, ktoré chcem dovtedy prečítať. Nie je to niečo must have, ale chcem si ju prečítať určite :) Mne môj termo hrnček taktiež stále preteká a už ho ani nepoužívam. S plastovými nemám skúsenosť, ale možno to predsa len nebude zlé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super úlovky, každý jeden sa mi páči :) Primark je samostatná nakupovacia kapitola :D
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak to jsou super věci =D :) Ty bonbónky chci taky ochutnat! =D A ten pohár je úžasný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jé, boty jsou úplně nádherné!! :)) A celkově sis koupila krásné věci.. když si vzpomenu na sebe, co jsem kupovala v Londýně z drahé kraviny, nejradši bych se šla někam zahrabat :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.