London diary | part 2

22.6.15

S článkami meškám asi týždeň, no už teraz sa to pokúsim dobehnúť. Články mám naplánované už asi na mesiac dopredu, len mi to nevychádza s časom, čo je celkom zvláštne, keďže už ani v škole nič poriadne nerobíme.

Konečne nám dnes prišli triedne fotky a musím povedať, že tam nevyzerám až tak zle. Vzhľadom na to, že som si dala dole okuliare, aby sa mi neleskli, oči mám malé ako štrečok a keďže som mala nude rúž, ktorý je príliš svetlý, pery mi skoro splývajú s tvárou. Ale bolo už aj horšie...

V dnešnom článku sú celkom úsmevné situácie, ktoré sme počas pobytu v Londýne zažili. Je toho síce veľa, no vybrala som len niečo. Z napísaného textu to možno nevyznie až tak dobre. To nevymyslíš, to je život...

P. s.: Zatiaľ to na 90% vyzerá tak, že v lete sa do Anglicka vrátim. Nie práve do Londýna, no do menšieho mestečka Chester neďaleko Liverpoolu, kde býva môj strýko.




Na chatke sme mali mravce. Raz sme však nechali v umývadle špinavý riad celú noc a celý deň a keď sme prišli, bolo tam mravenisko.
Okrem toho, strašne sme tam plytvali jedlom. Správca, mimochodom Slovák, nám hneď na začiatku pobytu povedal, že keď večeru nezjeme, máme to vyhodiť a normálne umyť taniere. Na druhý deň sme však mali čosi horšie ako v školskej jedálni (normálne sme si po príchode domov jedlo z jedálne pochvaľovali), tak sme to šli vyhodiť do kontajnerov (nech nemám v izbe ešte väčšie mravenisko :D ). Akurát, keď kamarátky s úsmevom otvárali kontajner a pred sebou mali debničku s taniermi, správca prešiel okolo nich na aute a usmieval sa. My sme sa len začali rehotať a vždy to tak je, keď si na to spomenieme.

btw. v chatke sme mali strašný bordel a chlapci, paradoxne, poriadok. (No čo, im stačili tak dve tričká, zatiaľ čo dievčatá toho majú vždy viac + ešte nakúpené veci) :)


 Veľmi sa mi páčilo, že tam všetci muži chodia elegantne oblečení. nie ako u nás, tepláky a mikina Podarilo sa mi však odfotiť len týchto troch gentlemenov, aj to zozadu. 


Na výlete bola s nami aj škola z Michaloviec. Tí boli celý čas v pohode, len my sme to akosi nezvládali:
Hneď prvý stres kdesi v Česku pre nás bol, keď spolužiak stratil doklady. Našťastie ich asi po desiatich minútach našiel, tak sme mohli pokračovať.

Ako som už minule písala, kamarátke prišlo z vyčerpania strašne zle a v noci v autobuse odpadla. Na trajekte celý čas spala, čo jej trochu pomohlo, no potom ešte aj tak brala lieky skoro celý pobyt.

Spolužiak šiel na fish & chips, no jeho žalúdok to nezvládol a všetko to vyvracal. (Čomu sa celkom čudujem, keďže denne je schopný vypiť dva litre kofoly a momentálne každému ponúkajú v škole akúsi vodu z čínskej štvrte, ktorá chutí ako voda s medom. Nechcem ani vedieť, čo všetko tam ešte pojedli. )

Na Oxford Street dostala spolužiačka úpal, viem, že ju bolela hlava ešte pár dní potom, no už neviem, či jej to aj prešlo alebo ešte stále bola chorá.

No a posledná a najhoršia vec: Inej kamarátke prišlo zle asi 15 minút pred trajektom. Na ňom celý čas spala, no keď sme už prichádzali k prístavu, snažili sme sa ju zobudiť. Ešte len sedela a odpadávala nám v rukách, tak sprievodca rýchlo volal záchrannú službu na trajekte. Čakali sme ju vonku s celým autobusom, kým ju ošetria, no zároveň s ňou prišla aj sanitka a brali ju do nemocnice. Vo francúzskom Calais sme tak čakali od šiestej do polnoci. Medzitým jej dali dve infúzie, no výsledky mala v poriadku. Pomaly to už vyzeralo tak, že ju ani nepustia s nami domov, predsa len nás čakalo ešte 23 hodín cesty, no nakoniec sa to podarilo.



Doteraz sa medzi nami zvieratami žiakmi a učiteľmi traduje legenda o špagetách a lá Bangladéš.

Chlapci v noci okolo jednej varili špagety. Na spiaceho spolužiaka, ktorého voláme Bangladéš, to potom všetko nakydali. Rozhodli sa, že spravia aj omáčku. Najprv tam zrejme dali normálnu omáčku na špagety, potom nejaký extra smradľavý syr od iného spolužiaka, nakoniec tam natrepali zubnú pastu, Vir (niečo ako u nás Jar - všetci sme sa na tom názve smiali) a hocičo, čo im prišlo pod ruku. Najprv sa im to zdalo príliš riedke, tak to nachvíľu dali do mrazničky. Tam im to stuhlo viac, ako pôvodne zamýšľali, tak to zohriali v mikrovlnke. Nakoniec to hubkou na riad natierali na Bangládešovu tvár. Mali to všetko aj zdokumentované na videu.
Keď sa nás potom učitelia pýtali, čo sme si tam varili, s odpoveďou špagety sme sa všetci začali rehotať...

 Canterbury

Ako zvládate cestovanie?

Dominica

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Veľmi pekný článok a fotky! Vôbec na nich nevyzeráš zle, podľa mňa sú úplne v pohode ;) Inak som sa pri čítaní aj dosť zasmiala :D

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zábavný článok :D Na úvod- na fotkých vyzeráš super a nikto nemá horšiu triednu fotku ako ja- slnko mi osvietilo polku tváre, takže vyzerám ako vyvolená Bohom a je mi vidno len pol jedného oka a pery :D Ale musela to byť zábavná cesta, tiež mávame niekedy takéto nepríjemnosti na výletoch s rodinou, hlavne keď sestra zo skoro každej cesty zvracia a máme neauktuálnu navigáciu... ale hlavne, že vám to nakoniec dopadlo dobre :) A ísť tam zase cez leto bude určite úžasné. Uži si to tam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože Londýn je tak úžasný, úplně si vybavuju při tvých fotkách místa, kde jsem byla minulý rok, chtěla bych se tam hned vrátit :)

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. London Eye♥ hneď by som sa tam vrátila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z tých mravcov sa budete už len smiať :D Krásne fotky, mám chuť sa zbaliť a ísť tam i pešo :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak na tohle by mohl natočit někdo film! To bylo teda zážitků, to se ani enstalo naší škole, když jsme tam jeli, ale my jsme tedy bydleli u rodin :). No, ale tu omáčku na špagety bych si teda už nedala vůbec :D A chudák tvoje spolužačka na trajektu, té mi bylo líto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky, taky jsem byla nedávno v Londýně a na to oblékání mám stejný názor, každý druhý člověk tam byl hrozně stylový! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Street fashion v UK, se s Českem nedá vůbec srovnávat.Málem mi vypadli oči z důlků, když jsem viděla pohromadě tolik lidí, co měli šmrnc.:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ach, nemůžu se dočkat, až tam brzo zase odjedu. L0ND0N is L0VE.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne fotky :) Londýn je naozaj skvelý :) Minulé leto som tam bola a naozaj som sa nevedela vynadívať :) Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.