TAG | What´s in my school bag

3.6.15

Myslím, že som to už raz písala - no dokopala som sa k tomu, aby som vám natočila nejaké video. Bude to teda tag - čo je v mojej školskej taške. Viem, že viac blogeriek ukazuje, čo majú v kabelke, no keďže takúto (barbinovskú) školskú tašku nosím častejšie, keďže je to pre mňa praktickejšie, rozhodla som sa to natočiť o nej.

Nie je to nejaké vtipné video, celý čas sa mi tam lesknú okuliare, rečových barličiek je viac, ako by bolo prínosné, môj hlas je absolútne otrasný, no snáď sa vám aj napriek tomku bude páčiť.

Čo nosíte vo svojej taške vy? 

Dominica

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Já úplně miluju slovenštinu, taky bych ji chtěla umět, takže sem se moc ráda dívala. a to vaše hej, to je super, jak to všichni ze Slovenska pořád říkají :D :). Jinak baťoh je úplně normálně růžový a ten penál mi úplně připomněl má školní léta :D... A zaječik je taky super! :) Jinak se už také stalo několikrát, že jsem byla dehydratovaná, až jsem skončila v nemocnici, tak bych to v létě moc nepodcenila. Jinak já jsem vždy tahala do školy obr láhev a neustále jsem pila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle video se ti opravdu povedlo, máš krásný batoh :) já v tašce kolikrát nosím milion nepotřebných věcí :D

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.