miniGiveaway!

24.6.15

Pôvodne som to chcela až trochu viac v lete, no plány na prázdniny mi to dovoľujú teraz a potom až koncom júla alebo v auguste, takže radšej to robím takto.
Táto je len taká menšia letná giveaway, chcela som do nej dať niečo iné, no to už v obchodoch nemali a mala som na to dosť málo času. Súťažiť sa teda bude o také maličkosti.



Čo môžete vyhrať:
1. sadu náušníc
2. sadu troch náramkov
3. lak na nechty od Miss sporty - na fotke vyzerá možno príliš tmavo, no na nechtoch je svetlejší, stačí dať len jednu vrstvu a vyzerá úžasne
+ niečo sladké, kúpim to radšej až tesne predtým, ako budem výhru posielať.

Podmienky súťaže:
1. Sledovať blog cez GFC.
2. Napísať na seba do komentáru e-mail alebo nejaký iný kontakt. (Kto s tým má nejaký problém, že nechce napr. zverejňovať svoje priezvisko - hocičo sa nájde, nech mi napíše na dominica1@centrum.sk, no treba uviesť prezývku, pod ktorou sledujete blog.)
3. Napísať, články ktorej rubriky máte najradšej. - v podstate to nie je povinné, no rada by som vedela, čo vás tu najviac baví.


Giveaway trvá od 24.6. (dnes) do 3.6.2015 (piatok), kedy vyhlásim výherkyňu.

Dominica

You Might Also Like

15 komentárov

  1. Sledujem pod tímto menom :)
    email- lenus.ka133@gmail.com
    Mám rada všetky články, ale úplne najviac tipy pre blogerov a tagy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj, to je roztomiloučké!^^ :)
    Sleduji tě jako Kačí Vranková a můj mail - vran.kat@seznam.cz
    Baví mě kecací články,outfity a new in! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, tak to se musím přidat. Mě se nejvíce líbilo video co je v mojej školskej tašce, doufám, že si ten název vybavuj ještě správně :D a líbilo by se mi více takových videí :)
    maladominika14@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Kikuška Gračková
    e-mail: grackova.kristina@gmail.com
    Bavia ma outfity :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sledujem ťa pod týmto menom :)
    Mail: renuska123@gmail.com

    Na tvoj blog som narazila len dnes vďaka tvojmu komentáru na mojom blogu za ktorí veľmi pekne ďakujem aj za pozvanie :)
    Prečítala som si zopár článkov a najviac sa mi páčili také zo života, random články, zhrnutia za mesiac a inspiration :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem pod týmto menom a môj mail už máš, no i tak - zakarovska.b@gmail.com
    Úprimne? prečítam si od teba všetko. Skutočne. Mám rada outfitové články, keďže si neuveriteľne krásna, DIY alebo blogger tips, lebo i ja rada zbieram inšpiráciu, tvoje úžasné príbehy, v ktorých sa odzrkadľuje tvoj talent na písanie, články s fotografiami, no i morom textu, ktorý sa i tak veľmi dobre číta, a v neposlednom rade i články s videami, kde ťa fakt obdivujem za to, že si tak pozbierala odvahu (lebo ja sa k tomu neviem veľmi dokopať :D) ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsem všude pod jménem Archtropic.
    Mailík: centralarchask@gmail.com

    U všech to mám stejně. Nejraději u new in postů nasávám inspiraci a přehled, co je kde k máni + cestovatelské posty, je zřejmé proč. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Náramky jsou úplně krásné a laků není nikdy dost :D
    1. Sleduju tě jako Dominika Š.
    2. anotherdominika@gmail.com
    3. týjo, tak to je těžká otázka vhledem k tomu, že jsem na tvůj blog narazila dneska díky tvému komentáři :)) ..ale co jsem se tak koukala, tak mě zaujal snad každý článek, takže jen tak dál! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásna Giveaway!
    Sledujem ťa už dlhšie ako Ev.
    Môj mail je hellomynameisev@gmail.com :)
    Najradšej mám u teba asi Blogger tips a DIYs. A tvoje príbehy, ktoré sú jednoducho úžasné!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC Genevra, genevra43@gmail.com Akorát jsem tě začala sledovat, ale co jsem se tak dívala, tak nejvíce se mi líbí články na téma Fashion. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC Tereza Hájková
    e mail terezka0000@seznam.cz
    Na tvuj blog jsem narazila až dneska po tom co jsi mi napsala komentár ke článku. Co ale se mi líbilo číst a nenudila jsem se tak to byl Photoblog na téma Londýn.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC- Katherine Star
    Veľmi sa mi páčia blogger tips, ale fotky z Londýna sú tiež super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduju Tě jako Dede Stinglová :)
    dede.stinglova@gmail.com
    a nejraději mám články z tvého života. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj, sledujem ťa cez môj google účet - takže ako T. Wu :)
    mail: creative.wu.tamara@gmail.com
    Najviac sa mi páčia "new in" články, alebo skrátka keď píšeš o tom aké veci máš nové atď. ALe najradšej by som uvítala ďalšie DIY, kedže ich je tu smutne málo :( a tvoje sú veľmi šikovné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. A ja chcem vyhrať koňa. Urob takú GiveAway

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.