Primetime

17.6.15

...nechápem, prečo sa používa prirovnanie škaredý ako noc, noc je predsa krásna
...ani si neuvedomujem, že do konca školského roka sú to už len skoro dva týždne
...na blog som síce vôbec nemala čas, no keď sa obzriem na minulé dni, netuším, čo ma tak zamestnalo
...momentálne sa pohybujem v závislostiach na dvoch pesničkách a na Rezistencii, ktorú čítam tak dlho bez prestávky, až mám pocit, že mi z toho odpadne hlava
...rozmýšľam o celkom kreatívnej letnej súťaži na blogu, no na to musia byť splnené podmienky, na ktoré môj blog (práve teraz) nemá
...momentálne som tak trochu jedináčik, keďže brat je na výlete v Taliansku a sestra medzi Francúzskom A Švajčiarskom (predpokladám, že ste ani nevedeli, že mám sestru, keďže ju veľmi nespomínam:) )
...musím sa priznať, že moja skoro týždňová odmlka nie je len z nedostatku času - nemám inšpiráciu, aj keď som ňou presýtená
...druhý príspevok o Londýne bude, no ešte som musela získať niektoré súhlasy - ale tie už mám.
...čoraz viac sa desím prestupu na nemecké bilingválne gymnázium.
...mám niekoľko snov, ktoré som do konca tohto školského roka chcela uskutočniť, no nerozmýšľala som nad tým, že ich nemôžem donútiť, aby sa splnili sami
...niektoré veci by som možno zmenila alebo vrátila na začiatok, keď som ešte netušila, čo sa bude diať ich vyvíjaním
...cestovanie v autobuse som začala považovať za vysoko hipsterské (asi preto, že autobusom už teraz necestuje skoro nikto, všetci majú autá alebo idú vlakom - a na hipsterov som v poslednej dobe trochu zaťažená) btw. v sobotu som prvýkrát vo svojom živote cestovala sama autobusom, a to mám 15 - je to dosť čudné

...napriek všetkému viem, že toto je najlepšie obdobie v mojom živote a nenechám si ho len tak pretiecť pomedzi prsty...



 Jeggings - F&F | Slip-ons - Primark | shirt - Orsay | undershirt - Orsay

 Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Nikdy som veľmi nepremýšľala nad prirovnaním "škaredý ako noc", ale súhlasím - na noci nie je nič škaredé :)
    A netušila som, že máš aj sestru :D Alebo i to, že prestupuješ na nemecké bilingválne gymko :D
    Slip-ony sú úžasné a stále sa nad nimi rozplývam ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež si absolútne neuvedomujem, že už je koniec školského roka, aj keď mám už uzatvorené známky :D A poznám to, že je fajn, byť na chvíľu jedináčik, ale moja sestra je tak hlučná, že mi ku koncu týždna výletu už ten hluk a neporiadok čo robí chýba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky nechápu, proč by noc měla být škaredá, já ji mám moc ráda, tedy pokud se zrovna totálně nebojím :D. A proč by tvůj blog neměl splňovat podmínky? :) Jinak ti přeji, ať zase brzy přijde další inspirace, ať mám co číst :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne botičky! naozaj krásny kúsok, ktorý oživí jednoduchý outfit ako je ten tvoj :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Slip-ony sú úplne nádherné, krásne :O :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach bože, ty slipony ♥ Jak jsem těmto botům dřív příliš nefandila, teď bych si je nejraději pořídila ve všech barvách :)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.