Playlist June 2015

6.7.15

V stredu odlietame do Anglicka a fakt nemám veľa pripravených článkov. Budem sa snažiť niečo publikovať aj odtiaľ, no nič nesľubujem. Je možné, že sa tu aj týždeň nič nové neobjaví...
Leto je práve tým obdobím, kedy počúvam aj skladby, ktoré by som len tak počas zvyšku roka rozhodne nepočúvala. V minulom mesiaci sa ich nazbieralo požehnane. Zvyšok pesničiek už ale zaradím do júlového playlistu, keďže som ich začala počúvať len pár dní dozadu. 






Dominica

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Väčšinou nemusím také songy, ale ten Lean on je fajn .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lean on a Uncover sú moje srdcovky už od začiatku leta ^_^ veru na hudbu vplýva aj pociasie a ročné obdobie :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dnes som na blogu zverejnila podobný článok :D Ja však počúvam úplne iný druh hudby ale ako sa hovorí - 100 ľudí, 100 chutí!

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Až na Majka Spirita se mi líbí vše..
    Kygo Stole the Show jsem si minulý týden pouštěla snad 20 krát denně

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zbožňujem tú pesničku od Kyga ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vôbec to nie je môj štýl, ale do Lean on som sa zamilovala :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta fotka je pecková!! Jsi úžasná, to by mě ani nenapadlo :) Lean on úplně zbožňuju, nemůžu se jí nabažit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tým, že nie tak dávno vyšiel klip k Uncover, tak som sa i ja nejako k tej pesničke vrátila. Ale inak som ju počúvala už dávno dávno pred tým :D Ale stále je to úžasná pesnička :D
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Užívej Anglie, jedné z nejkrásnějších zemí světa! Majk Spirit je TOP. Já přes léto vždycky poslouchám něco úplně jinýho než přes zbytek roku.

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.