PointlessHolidays

9.7.15

Pár týždňov dozadu som na blogu u bee. vyhrala okrem iného aj knihu Pointless Book, ktorú som dovtedy nepoznala. Musím však povedať, že som sa na ňu veľmi tešila, len čo som si prečítala, že kniha by "mala naštartovať kreatívnu stránku vašej osobnosti." Ešte som ale nevedela, aké to bude. 
O knihe: 
Alfie Deyes je dvadsaťročný vloger z britského Brightonu. Preslávil sa svojím youtubovým kanálom PointlessBlog. Všetkým svojim fanúšikom teraz prináša knihu The Pointless Book #totálneodveci, ktorá je suprovým doplnkom k jeho vlogom a videám. 

Táto #totálneodveci kniha ti nedá chvíľku pokoja. Baví ťa stále novými výzvami, kanadskými žartíkmi, šibnutými hrami. Zároveň je to tvoj osobný denník, aký tu ešte nebol. Lebo zachytiť svoj deň v komiksovom stripe, to je iná sranda! Pre každého Alfieho fanúšika fanúšika a hocikoho so štipkou zmyslu pre humor je toto povinná jazda tejto jari! 

Pár minútok s Totálne od veci knihou a hneď máš lepší deň, keď si v buse nakreslíš vlastnú selfie, naučíš sa upiecť koláč v pohári alebo kopec ďalších super srandičiek... The Pointless Book #totálneodveci je totiž presne tak totálne od veci ako sám Alfie!

Môj názor:
Celá kniha pozostáva z rôznych zaujímavých úloh, ktoré máte splniť v poradí, v akom chcete, presne tak, ako si to predstavujete. Zopár z úloh som už splnila, no počas prázdnin ju chcem splniť celú. Nie som práve človek, ktorý by behal za ľuďmi na ulici a prosil ich, aby nakreslili môj portrét, no predsa len to skúsim všetko urobiť. Veľmi sa však na to teším!

Ako som písala tento článok, napadlo mi, že by som popri plnení úloh, aspoň niektorých, dala niekomu do rúk kameru, čím by vzniklo video, ktoré by zachytávalo to, čo som vďaka tejto knihe robila. Hoci cez prázdniny chcem natáčať asi už štyri videá, ale čert to ber!




Páčia sa vám takéto kreatívne knihy? 

Dominica

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Tak o této knížce čtu poprvé, připomíná mi něco na způsob Destrukčního deníku, po kterém jsem toužila, ale jak se znám, skončilo by to tak, že bych splnila prvních pár úkolů a pak bych se k tomu už nedostala :D
    Každopádně si užij spoustu srandy při tvoření ;)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alfie je maska. Je to skvelý človek (aj keď ho pravdaže nepoznám osobne) ale mám ho veľmi rada. Túto knihu som videla akurát v kníhkupectve. Ja mám osobne wreck this journal a ... zatiaľ tam mám možno jednu 2 strany.. nejak som sa do toho alebo skôr k tomu ešte nedostala tak uvidí sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, v prvom rade som rada, že ti vôbec došla, lebo som ti už chcela napísať, či si ju neuchmatla nejaká teta z pošty :D Ale tú chvíľu, čo som ju mala doma a stihla som ju preštudovať, tak sa mi zdala byť úžasná a skutočne veľmi kreatívna :) Tak verím, že sa ti páči :3
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kniha vyzerá super! Dosť mi pripomína Wreck this journal :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja sa chystám si ju objednať, keďže Alfieho milujem a mať jeho knižku, no proste aach ♥ :D Dúfam, že sa pri nej zabavíš ;)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty joo, tak to je pecka, to by mě bavilo! :) A to video by stálo za to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kamoška takú nejakú má a keď sme boli na jej oslave trochu pripitý tak tam každý nakreslil vtipné veci :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. já tuhle knihu teda nemám, ale přijde mi to hodně podobné jako wreck this journal. ten jsem si nedávno koupila a nejdřív jsem všechny úkoly plnila doslova, ale pak jsem si řekla že to nemá cenu a pustila jsem se do malování a hned to vypadá líp :) :D. no každopádně tyhle kreativní knížky jsou podle mě super :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takovouhle knihu-neknihu jsem si vždycky hrozně chtěla pořídit, jen je mi líto dávat za ni peníze, když je to vlastně kniha o ničem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No tak keď sa objavili knihy od Alfieho a Zoelly v predaji, chcela som si kúpiť tú od nej, ale po tých recenziách to určite nemám v pláne. Ale táto vyzerá dosť zaujímavo, ešte sa po nej v kníhkupectve pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.