a walk in paradise

22.9.16

9 z 10 Tatrancov ma ukameňuje, keď poviem, že nemám rada Tatry (ten desiaty to nečítal). Nie že by som fakt nemala rada Tatry, sú fakt krásne, najmä v zime a každé ráno, keď idem do školy, ale omnoho viac sa mi páčia iné národné parky. Napríklad Slovenský raj a Pieniny. To je pre mňa viac taká "divočina" či "prales", veľa stromov, krásne potôčiky s ľadovou vodou a všade plno zelene. 

V lete sme sa raz vybrali na Kláštorisko cez Suchú Belú. Raz sme tu boli, no to som bola omnoho menšia a veľmi ma to nebavilo. Teraz som ale fakt rada, že sme sa tam vrátili, keďže to je nádherná prechádzka a určite som tam nebola naposledy! 

Trochu sme sa vtedy ponáhľali, no párkrát sa mi podarilo vybrať fotoaparát a niečo odfotiť, keďže všetko tam bolo nádherné a pre mňa ako stvorené. Hoci som tieto fotky mala "nachystané" už skôr, akosi som na ne pozabudla. Tak sa aspoň teraz môžete pozrieť, aké to tam bolo. 

Btw. Tretí článok v rubrike Photoblog, už nabudúce bude niečo iné - len neviem kedy.

DOMS

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ja mám prírodu rada, ešte radšej ju fotím, ale nie som veľmi na turistiky. Možno na ne len nie som zvyknutá, ale každopádne obdivujem každého, kto ich rád má a absolvuje ich niekoľkokrát za rok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja do Tatier nechodím tak často, a hoci pred každým výletom sa len sťažujem, mám Tatry rada. Na rozdiel od Prešova, teraz už aj Bratislavy, ktoré sú hlučné a plné ľudí, sú Tatry pokojné, čisté, je tam ticho a vždy tam nájdem taký vnútorný pokoj, vyčistí sa mi hlava.
    Ale rovnako ako Monka - najradšej Tatry/prírodu fotím :D Tie zábery sú vždy úchvatné, či už je leto alebo zima :D
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty fotky jsou opravdu nádherné, vážně jako ráj. 😍

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.