zlaté ruky

25.9.16

Obdivujem ľudí, ktorí majú zlaté ruky - nie doslova, ovešané prstienkami či náramkami, tie si na seba predsa dokáže dať každý. Za ľudí so zlatými rukami považujem tých, ktorí nimi dokážu vytvoriť niečo nádherné. Hudobníci, spisovatelia, maliari, fotografi či kuchári. 

Som veľmi rada, že som sa v piatok mohla stretnúť s tou druhou podskupinou. Ako už zrejme viete, môj príbeh sa stal jedným z najlepších na literárnej súťaži a práve minulý piatok bolo jej vyhodnotenie v Topoľčanoch. Konalo sa v malej koncertnej sále v pivnici radnice, ktorá si ma svojou atmosférou hneď získala, keďže to bolo veľmi príjemné a útulné miesto. A práve tam som zase mala jednu z takých svojich obvyklých myšlienok, že každému človeku v tejto miestnosti to neuveriteľné myslí a jeho ruky sa menia na zlato, ako náhle vezme do ruky papier a pero. A je úplne jedno, či sú vráskavé, plné bradavíc či ktovieakých vyrážok, špinavé (avšak pri tom kuchárovi by to celkom prekážalo), či porezané. 
Bolo pre mňa veľmi zaujímavé stretnúť sa s toľkými ľuďmi z celého Slovenska, ktorí sa venujú tomu istému.

Cestou naspäť sme sa zastavili v Čičmanoch. Už som o tom uvažovala dlhšie, no trochu ma odradila celková vzdialenosť z Popradu do Topoľčian a nemyslela som si, že stihneme aj prechádzku po tejto malej dedinke. Vošli sme do nej nejakou divnou cestou a odparkovali auto hneď na začiatku, kde sa nachádzalo asi len päť takýchto domčekov. Trochu ma to sklamalo, lebo som si to z fotiek predstavovala inak. Nakoniec sme sa už len chceli autom previezť po celej dedine (a zároveň sa vydať už inou cestou smerom domov), tak sme konečne objavili tú pravú uličku, ktorá bola fakt nádherná.

btw. To dievčatko na poslednej fotke vedľa mňa nie je zombík ani nič podobné, len aby ste si nemysleli...

doms

You Might Also Like

7 komentárov

  1. To je moc krásne miesto a mali si aj krásny outfit :) A je super, že si sa vďaka svojmu talentu dostala práve tam, len tak ďalej :) Držím ti palce do budúcnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Strašne sa mi páči tvoj top alebo ted a biela tunika a brutálne sa k tvojmu outfitu hodí to pozadie. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím, že i ty máš zlaté ruce, když jsi se v té literární soutěži dostala takhle daleko. Gratuluji! A ten outfit je úžasný. ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne fotky, no a mat zlate ruky vacsinou stoji velmi vela namahy a je to naozaj obdivuhodne🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Znie to strašne zaujímavo, ten začiatok s obraznými pomenovaniami o rukách sa mi vlmi páčil :) Také deep.
    Zároveň musím pochváliť fotky a outfit :) Veľmi pekné, Čičmany by som tiež rada navštíviť jedného dňa :) Taký folkloristický sen :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. blúzka je nádherná :) a ten domček ešte viac :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.