playlist | july & august 2016

5.9.16


Už minulý rok som písala, že v lete počúvam aj to, čo by som za normálnych okolností hneď preskočila. A tento playlist je teda poriadne divne namixovaný.

Nebudem playlisty vydávať až tak často, keďže to nepovažujem za taký poriadny článok. Budem ich tu mať asi každé dva-tri mesiace, ako zhrnutia hudby, ktorú som počúvala. Pretože vraciať sa k rok či dva starým pesničkám a spomínať na "staré dobré časy" ma dosť baví.  

J U L Y




A U G U S T

Ešte koncom júla som objavila skupinu Walking on Cars. Ako prvá bola pesnička Seeding Cars, na ktorú som zrejme len tak náhodou klikla. Práve takýto typ pesničiek mám veľmi rada a ten klip sa mi páči, hoci je trochu divný. 

Mnoho pesničiek je tu práve preto, lebo som si ich prvýkrát vypočula počas toho, ako pršalo. Dážď totiž akosi umocňuje atmosféru každej piesne. Asi aj preto mám veľmi rada tie, ktoré počúvam na jeseň, poprípade aj v apríli, kedy celkom často pršalo. 








DOMS

You Might Also Like

2 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.