back to school | outfits

7.9.16

Momentálne píšem a pracujem na notebooku, ktorý môže vekom konkurovať egyptským pyramídam prosím pekne, keďže máme trochu problémy s klávesnicou pri počítači. Dúfam teda, že písanie článkov a komentovanie vašich blogov mi s touto starou mašinkou, ktorej som momentálne prerušila pokojný dôchodok, nebude trvať večnosť. 

Viem, že akýchkoľvek back to school príspevkov či videí máte už asi dosť. Tento pridávam preto, lebo už niekedy začiatkom júla som si v Polyvore veselo robila back to school outfity, akoby som sa už tešila na september veď som sa aj tešila. Vtedy mi ale ešte nehorelo pod zadkom a mala som dva mesiace voľna. Ale teraz školu nevnímam ako niečo zlé. Zatiaľ! Keď som už tie outfity mala vytvorené, tak vám ich tu aj dám, hoci obdobie, kedy sa mi do školy chce vymýšľať nejaké nápadité outfity, sa už onedlho skončí. 
Nebudem sa rozpisovať ku každému. Asi len stačí povedať, že v každom z nich by som sa veľmi rada v škole ukázala a takýto školský/uniformový štýl sa mi veľmi páči!

DOMS

You Might Also Like

5 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.